meisje17 met schaamhaar en toch een vriendje...

Hey meiden, ik wil jullie meisjes die het een probleem vinden dat ze voor een meisje echt een grote harige bush 'Dowm there' hebben groeien ,
ECHT meiden, er bestaan echt wel veel jongens die een meisje dat net zo behaard is als mij, en ik ben echt wel behaard hoor, maar sinds 2 dagen heb ik dus een vriendje...mijn vraag aan de meisjes:
zijn er ook meisjes die net als ik ooit/net een leuke jongen ontmoet hebben die er ECHT! totaal geen probleem mee hebben dat jij als meisje gewoon een grote, zwarte bush op je poes hebt groeien,aka een oerwoud hihihi!!
serieus hè, willen jullie harry girls antwoorden??

6 mei 2018, rachel17


Reacties

plaats reactie
1

er zijn vast jongens wat het niet erg vinden maar de meeste denk ik vinden het niet zo fris ik heb ook een oerwoud (en een vriendje) maar ik scheer me altijd waarom jij niet?

7 mei 2018, 16:05, Helpdesk
2

Een heel oerwoud is niet zo fris. Kun je het anders niet een beetje bijknippen met een schaartje?

8 mei 2018, 02:05, Vis
3

Beetje bijgehouden is mooier. Ik hou wel van volke bos maar wel netjes verzorgd

8 mei 2018, 17:05, Bikinigek
4

Joh, laat haar lekker. Het is mijn smaak ook niet, ik heb het wel een hele tijd harig gehad omdat mijn vriendje dat mooi vindt, maar ik scheer het tegenwoordig. Maar als zij het fijn vindt om het harig te hebben en het gewoon elke dag goed schoonhoudt is er niks onhygiënisch aan.

11 mei 2018, 02:05, Kim96
5

Een volle bos kan zeker mooi en lekker zijn. *
Het zou mijn droom zijn als mijn volgende vriendin dr schaamhaar liet staan.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

12 mei 2018, 20:05, Koen1987
6

Ik ben 19 en heb met 2 jongens seks gehad die het allebei ook niet erg vonden dat ik niet kaal was. Heb geen hele grote bos ofzo maar heb er wel gewoon haar zitten

13 mei 2018, 00:05, Lau
7

heey koen, wat leuk om eens van een onbekende te horen
over mijn schaamhaar, meen je het echt dat je een volle bos
lekker en ook nog mooi bij een meisje vind staan? volgens mij ben jij 29 of 30, ik ben een zwartharig meisje van nog maar 17 he? maar ok, ik heb ook een al wat oudere jongen, hij is 27, he jullie oudere jongens weten echt wel beter hoe met een meisje om te gaan...Mijn vriend nu heeft me echt gesmeekt om mijn schaamhaar enzo voor hem en natuurlik voor me zelf nooit meer te scheren. Hij vind mijn behaarde kut echt het einde hihi!
ja koen, ik ben idd een harig meisje, mijn zwarte schaamhaar bedekt ook heel mn kut, k heb echt wel een enorme bush groeien daar. hihi! als het uitgaat met hem zou ik zeker je vriendin willen ziijn hoor, mochten we elkaar dan eens ontmoeten moet je natuurlijk niet raar en moeilijk gaan doen als je mij dan naakt zou zien, ik heb natuurlijk ook echt heeeel veel schaamhaar en okselhaar wat ik nog nooit geschoren heb...mijn grote bush heb ik altijd zo laten groeien, het hoort gewoon bij mij, ik ben een echt behaard meisje, en altijd opzoek naar een lieve jongen die mijn schaamhaar mooi en lekker vind, zoals jij zei. ik ben blij dat er meer jongens van behaarde meisjes
zoals ik houden,! and im a very hairy girl with a full bush!!!

6 jun 2018, 07:06, rachel17
8

Rachel17, zou ik leuk vinden als we elkaar zouden tegen komen maar denk niet dat we elkaar zullen tegen komen op straat. Ik ben indd 30 jaar en woon in het mooie brabant. Zelf trim ik weer mijn schaamhaar op 9mm. En ben zelf een behaarde man.

6 jun 2018, 17:06, Koen1987
9

@Rachel 17
Als jij 17 bent en hij 27 dan mag hij volgens de wet nog niet eens Sex met jou hebben. Weet je ook dat hij daar grote problemen mee kan krijgen om met een minderjarige sexuele handelingen te verrichten ook al vind jij het prima.

9 jun 2018, 09:06, Ciberpolice
10

@Ciberpolice: de grens ligt in Nederland op 16 jaar. Onder de 16 is het altijd strafbaar, vanaf 16 is het, met wederzijdse instemming, niet strafbaar.

10 jun 2018, 15:06, Kim96
11

Hey rachel Sander hier ik geil ook op meisjes met enorm veel schaamhaar. Ik vind het echt te gek. Ik zelf scheer me ook nooit nergens maar heb je ook zwart okselhaar want dat vind ik ook heel erg aantrekkelijk !! Ik heb een haar fetisj denk ik haha.

13 jun 2018, 17:06, Sander123
12

hey Sander!! hey leuke jongen! nou, dan geil je echt wel ook op mij!! ik heb namelijk ENORM veeeel schaamhaar, ja Sander, zulke meisjes zijn er echt ook hooor!!! en ik ben ook nog een trots meisje omdat ik mijn bush bush echt wel stoer bij mij vind staan...
Je vroeg of ik dan ook zwart okselhaar heb...zoo echt wel!!!
ik heb echt twee hele wilde bossen met heel veel okselhaar,en het is zeeeker ook nog zwart, ,en ik laat het zomers lekker aan iedereen zien !! geef ik echt nix om hihi!! groetjes van een very hairy teen...rachel17 doooie!!
hey sander...volgens mij hebben we allebi een hair fetish.
echt, een meisje zonder schaamhaar vind ik echt niets!!

25 jun 2018, 02:06, rachel17
13

Heey Rachel ik ook niet dan is t zo'n klein meisje zonder haar haha. En okselhaar vind ik heel erg stoer staan bij meiden. Jij zou echt mijn perfecte vriendin zijn!! Groetjes Sander

27 jun 2018, 10:06, Sander123
14

Ik zou zeggen, misschien een beetje trimmen? Een heel oerwoud is niet geweldig, maar helemaal kaal hoeft nou ook weer niet. Dus no worries, beetje trimmen en misschien je bikinilijn scheren en you're good to go! x

27 jun 2018, 20:06, Gracieee
15

Artemis 17 jaar, gracieeee; he, waarom vind je een heel oerwoud niet geweldig? ik voel me zelf he, er echt goed bij dat k zo'n grote bos schaamhaar heb! een beetje trimmen daar begin ik ook echt niet aan, en mn bikinilijn is toch niet zichtbaar omdat ik pijpjes draag, maar ja, bij mij steken r aan de bovenkant van mn slip vaak een paar schaamharen naar buiten, ach, dan weten ze dat je een harig meisje bent, en ik ben echtniet het enige meisje op scholol met een volle bush, weet je? in de 1e en2e klassen ben je echt de lul als je veel schaamhaar hebt als ik,, maar hoe hoger de klassen hoe mider er gelet word of jij schaamhaar heb...de meiden in de 4e en 5e klas vwo reageren heel andersals jij meyt jeharige kut in de douche rondloopt, en veel meer meisjes kiezen er als ze wat ouder zijn ook gewoon voor om een lekkere bos schaamhaar te laten staan, niet speciaal omdat ze at mooi vinden, nee, het boeit ze niet meer wat er word niet meer over gezijkt.. succes, en, let it grow!

2 okt 2018, 11:10, artemis17
16

Ik zou je heel graag beffen rachel heerlijk al dat haar. Ik wordt er ook heel geil van ikzelf scheer me ook nooit. Maar heb je ook okselhaar dat vind ik ook best opwindend haha. I love hairy .

3 okt 2018, 10:10, Max
17

Hihihihi Max! lekker eerlijk hoor! Nou lieve max , als jij dus veel haar bij een meisje heerlijk vind, dan wil ik best wel gebeft worden door je. enne, ik heb idd heel veel schaamhaar tussen mijn benen. maar op je vraag o ik ook okselhaar heb: best wel ja, en je ziet het bij mij goedd zitten omdat t zwart haar is. I love you! and you love me because i m very hairy hihi!

10 jun 2019, 06:06, rachel17
18

toch een pluspunt veel schaamhaar wees er fier op en scheer je nooit

19 aug 2019, 14:08, rudi
19

Heey Rachel. Ga je om naar de sauna ** met al dat Schaamhaar en je okselhaar. Sexy hoor xxx i love hairy girls xxx max

*dit bericht is aangepast vanwege ongepast taalgebruik*

21 aug 2019, 21:08, Max
20

Hey Racheltje17, volgens mij ben jij een heel lief meisje, je schrijft echt heel aardig tegen iedereen. En je hebt groot gelijk hoor, natuurlijk kan zo ' n leuk en aantrekkelijk meisje een vriendje krijgen! en je leest het wat de jongens hierboven schrijven he? ik denk dat Sander123 zich niet kan inhouden als hij jou in het echt zou zien. merk je niet dat jij de harten van de jongens die van zwaar behaarde meisjes die er-net als jij- heel leuk en knap uitzien? Maar ik ben wel blij dat er meerdere jongens helemaal wild van je worden zonder je ooit gezien te hebben? dat zegt wel wat: jij beent een hartenbreekster Racheltje !hihi! maak jij je maar geen zorgen meisje, jij zal nog heel wat jongens n vooral mannen om je vinger winden!
ps: ik heb trouwens ook zwart schaamhaar en okselhaar, ikk weet oo al dat daar veel jongensen mannen super op geilen, succes meisje!!XXXd

6 okt 2019, 07:10, Daphne18
21

He Racheltje! Ik vind je echt een heel leuk meisje, en Daphne hierboven heeft wel gelijk hoor: jij hebt hierboven serieus een paar jongens achter je aan ha ha! Ik weet al veel langer dat er echt wel veel jongens op meisjes met veel schaamhaar 'daar' enzo vallen. Lieve Racheltje, ik ben een meid van 19 en heb net als jij ook erg veel schaamhaar, t is ook zwart als bij jou en dat vind ik net zo mooi bij mij staan als jij. ik heb alleen al 6 jaar niks meer geschoren...en ik vind het prima zo, het is wel een grote bos haar hoor! Nou meisje, ik vind je echt stoer dat je zo open over je behaarde poes praat, weinig meisjes doen dat he. blijf lekker zoals je wilt zijn, en aan een jongen kom jij echt wel hoor! Dus wees echt nooit onzeker als iemand vind dat je te harig 'daar'bent, Racheltje je gaat nog veel opwindende vriendjes krijgen dus maak je maar geen zorgen: laat je schaamhaar lekker wild en alles komt goed meisje! XXX Noomi

16 jan 2020, 20:01, Noomi19
22

Hey Rachel! Ik ben Zahida van 19, ik heb mij dus nog nooit geschoren ergens, behalve mn benen dat vind ik mooier.
Maar je leest de reacties he? Nu ik 19 ben en nog steeds alles puur natuur laat zal je wel begrijpen dat mijn kut echt helemaal begroeid is, ik heb zeker een 'oerwoud' als jij. ik heb dikke en krullerige haartjes die heel mn kut bedekken, mijn bikinilijn bijhouden is geen doen,He Max je vroeg ook aan de andere meiden of er plukjes haar bij hun uit hun slip komt...in het zwembad of het strand floept er bij mij altijd wel een pluk uit mn broekje, soms meer. en een geheimpje voor jullie: Ik vind het al sinds ik 14/15 was echt super geil om bijvoorbeeld een'lambada'jurkje te dragen maar dan zonder slip...toen hield ik meestal een slip aan en werd al opgewonden als een jongen naar mn kruis staarde...
nu ik 19 ben loop ik geregeld in een lekker uitdagend kort rokje, maar nu meestal zonder slip. ik weet dat ik gek klinkt,
meestal ga ik in de bus of trein tegenover een jongen zitten en ga steeds weider met mn benen zitten tot hij het ziet...
ik word zooo opgewonden als ik wwet dat mn kut zichtbaar is...kennen jullie dit? op het VWO deed ik het gewoon op school. Ja ik houd echt van uitdagen, als er op een terras jongens naar me kijken ga ik lekker met mn okselhaar spelen, je moet ze eens zien kijken hihi!X

18 feb 2020, 00:02, Zahida19
23

Hey Racheltje!! Wist je dat nog niet dan?? Kijk, ik heb mn kut al zeker8 jaar niet geschoren. En ja lieve Racheltje ik heb ook een hele grote bos schaamhaar op heel mijn kut. okselhaar laat ik ook al zo lang puur natuur. Maar je hebt zeker gelijk hoor, NATUURLIJK hebben behaarde meisjes echt wel ook gewoon vriendjes! ik ben blij voor je dat je vriendje jouw bos haar heel opwindend vind, leuk he als een jongen bijna je vriendje is, en ze jouw schaamhaar voor het eerst zien! ha ha, dus Racheltje, wees echt niet bang, er zijn massa's jongens die jou en je schaamhaar zeker weten te warderen en te beminnen! kusje XXX

2 apr 2020, 02:04, Sarah18
24

Hoi ik ben fabine. 17 jaar en heb ook heel veel schaamhaar lijk wel een zwart oerwoud . HEERLIJK ik streel me zelf heel veel me vingers verdwijnen dan in me schaamhaar mmm heerlijk

1 mei 2020, 22:05, Fabine
25

Hey Racheltje! Oh wat fijn om al de berichtjes te lezen van meisjes die net als jij Racheltje en ik en veel meer gewoon
ook hun schaamhaar nooit scheren. Ik ben het helemaal eens met je Racheltje, voor mij echt voorgoed puur natuur, ik heb dus nu ik 19(net) ben echt kei veel zwart schaamhaar (net als de meeste meisjes toch??
Je vraag: Racheltje, ik heb al best veel vriendjes gehad, ik schijn geloof ik een mooi en knap meisje te zijn. En ja, ik heb ook wel eens een vervelende 'situatie' met een paar jongens gehad(3 maar, de rest klaagde totaal niet)
Ik had 2 jaar geleden (17) een hele korte relatie met een jongen die helemaal gek van me was(me uiterlijk natuurlijk)
Hij zat al gelijk steeds aan mijn kont, mijn borsten en soms deed hij expres zijn vingers in mijn slipje. Vond ik minder.
De 1e keer had hij ook steeds zitten zeuren dat 'hij het nu wel tijd vond om intiem met hem te gaan. We waren kort daarna een beetje dronken, toen heb ik maar 'ja' gezegd, ik was nu ook aardig opgewonden en liet hem doen wat hij wilde. Ik vroeg of hij mijn kut wilde verwennen en zo, en lekker gebeft worden door hem. Lelijk was hij niet...
Ik ging even pissen en toen ik terug kwam lag hij al naakt op bed te wachten. Ik keek wel op toen ik zag dat hij zich OVERAL geschoren had. 'Not my piece of cake', maar ja, zijn keus. Ik was het helemaal vergeten om hem te zeggen dat ik wel een meisje met echt veel schaamhaar ben, wist ik veel...
Ik deed mijn bh uit en sprong op zijn bed. Ik liet hem heel mijn lichaam verkennen en verwennen, tot...ik voelde zijn vingers onder het elastiek van mijn slip gaan, ik deed mijn ogen dicht om lekker te genieten als hij zover was om mijn kut te verwennen. Het ging net even anders...ik voelde zijn vingers door mijn harige bos gaan en dacht dat het lekker zou worden. Maar ineens zei hij:
' Sinead?? Wat voel ik nou in je slip?? dat meen je toch niet?
' Eeehm, gewoon? mijn schaamhaar? Is d 'r wat mee??
' Sinead! heb jij misschien een grote bos kuthaar? I(k wil het weten'
Hij trok ineen keer mijn slip tot mijn knieën en deed zijn hand voor zijn mond. Dit kon echt niet. Zo n mooi meisje met zo 'n 'kraaiennest' niet allen op mijn kut, ook er rond, en er naast had ik schaamhaar. Ik probeerde nog wat normaals uit hem te krijgen, maar nee...
Ik was veel te behaard, en niet alleen mijn kut was te harig, mijn oksels, tussen mijn billen ook. Ik was wel degene die het ook gelijk uitmaakte. Rot maar op, vriendjes genoeg die wel van de wat behaarder meisjes houden.
Maar de rest van mijn vriendjes(11) vonden het kel geil dat ik zo behaard en lekker harig was!
Succes voor alle behaarde meisjes, 'stay hairy!!' X Sinead

5 dec 2020, 12:12, HairySinead18

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.