meisje slet... jongens niet?

Hoi,
Als een meisje meerdere one night standes heeft noemen mensen haar gelijk een slet. Maar als een jongen meerdere meisjes binnen haalt is dat "cool".
Ik ben een meisje en ik ben niet van plan op stil te zitten als ik ouder ben... zeg maar. En mijn leven gaat zich afspelen in New York. En als ik een jongen was kon ik (net als Barney Stinson voor de mensen die HIMYM kennen) gewoon meisje versieren aan de bar.
Maar ik ben een meisje en als ik dat doe... dan... is dat raar. Heel raar. En een keer kan best. Leuk, jongen aan de haak slaan. Maar als ik dat meerdere keren doe... dan, dandandan ben ik een slet of niet? Waarom is er geen naam voor dat voor jongens?
Wat vinden jullie ervan?

29 mrt 2018, Jipset


Reacties

plaats reactie
1

Precies, maar ik weet geen raad

29 mrt 2018, 17:03, coolegirljwzgeilenzjadoei
2

Ja ik snap daar ook niets van!

29 mrt 2018, 20:03, Lala
3

Ja ik wil dat ook doen maar ik ben een meisje dus tja... ik wil geen slet zijn....

Laten we een naam voor jongens bedenken!! Misschien slet.... mlet! (mannen (s)let)!!!!

29 mrt 2018, 20:03, Iddeee
4

Barney is ook sneu

3 apr 2018, 08:04, Bikinigek
5

Ja iddeee een mlet!

30 jun 2018, 14:06, Hihi
6

Misschien snol?

3 jul 2018, 22:07, Princessjayjay
7

Gwn compleet schijt aan hebben, heb ik ook. Zorg er wel voor dat t niet teveel uitgelekt wordt want dan heb je wel een probleem

24 okt 2018, 19:10, Xx23

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.