meisje 22,wel gewoon schaamhaar

hoi, ik ben Sylvia en ben 22. ik wil heel graag weten of er meer meiden van mn leeftijd +- 22
zijn die net als mij het hele scheer gedoe/gezijk
dat de hele puberteit bepaalde, nu ze ouder zijn
echt wel helemaal zat zijn?? ik bedoel: school is voor mij gelukkig over, dus wie pest me , of zegt dat ik "vies" ben? ik ben nu een volwassen vrouw,
is het dan zo gek dat ik ook zo uit wil zien? ik heb dus ook gekozen om mijn schaamhaar
gewoon te laten groeien, en het bevalt me al een paar jaar uitstekend! ik voel me nu meer een echte vrouw dan het kale meisje van toen.
en de mannen reageren heel anders dan ik verwacht had: als ze echt verliefd op mij waren
dan bleek dat ze er zelfs niet eens wat van zeiden als ze er achter kwamen dat ik dus wel een grote bos schaamhaar had! lieve meiden
van boven de 20, ben ik nou écht de enige jonge vrouw die er voor gekozen heeft om haar
vagina er uit te laten zien zoals de natuur het
toch echt bedoeld heeft?? net als ik dus met een stoere grote bos haar. serieuze reacties aub!! bedankt, sylvia

24 feb 2018, sylvia22


Reacties

plaats reactie
1

Als ik het scheer gaat het enorm jeuken wanneer het terug groeit.

24 feb 2018, 07:02, Lisexoxox
2

Sylvia,
Ik ben het helemaal met je eens!
Het boeit mij ook echt vrij weinig wat andere van me vinden en zelf scheer ik mijn schaamhaar niet en ook mijn been haar niet. Ik denk altijd: als het er toch groeit, waarom zou je het dan weg willen halen.

24 feb 2018, 09:02, Stresskop
3

Ik ben 19 en scheer t alleen op vakantie omdat ik het niet fijn vind als er haartjes te zien zijn bij mn bikini. Maar de rest van de tijd knip ik het 1 keer in de maand bij en dat was het. Ik vind dat iedereen ook zelf moet weten wat ze zelf willen!

24 feb 2018, 18:02, Lau
4

Onder welke steen kom je? Is heel normaal. Ik verwacht het zelfs.je aan passen om te passen is nooit goed

26 feb 2018, 23:02, Bikinigek
5

Hey Sylvia22, Ik ben net zo n meid als jij, je bent in ieder geval zeker niet de enige meid hier die ook alles puur natuur en behaard houdt. Ik ben Zahida, een meisje van 19 en ik ben Arabisch. Je weet vast wel dat wij oosterse meiden meestal echt wel (zwaar) behaard zijn, dus toen ik 12 was heb ik besloten om alles maar gewoon te laten groeien,er was gewoon niet tegen op te scheren zo behaard was ik toen al! nu ik 19 ben heb ik me nog steeds niet geschoren, ik heb dan ook een hele grote bos met veel schaamhaar en okselhaar. Sylvia, ik voel me ook net als jij al een echte jonge vrouw, en zeker: vrouwen hebben nou eenmaal gewoon ook schaamhaar! Ik ben er trots op!
ik vind het echt mooi bij me staan al dat haar 'down there'.
Bij mij is mijn schaamhaar heel dik en erg krullerig, mn bikinilijn is sowieso geen doen, dus ik heb erg veel duidelijk zichtbare zwarte haren naast mn slip, en eruit groeien. Mn oksels laat ik ook doen, en in de zomer draag ik gewoon topjes. Ach, er wordt wel naar mn okselhaar gekeken, of iemand moet wat zeggen, maar meestal krijg ik heel leuk en aardige opmerkingen. En dan heb ik nog mn behaarde onderarmen...Sylvia, ik was echt blij toen ik je stukje las, ik hoop dat er nog meer meiden als jij en ik eens een stukje schrijven over hun keuze lekker behaard te zijn als meisje!

29 jan 2020, 00:01, Zahida19
6

He Sylvia, Ja ik denk wel dat ik je begrijp, jij hebt dus al jaren alles puur natuur laten groeien en je voelt je gewoon beter met een volle bos schaamhaar, het maakt je duidelijk vrouwelijker en volwassener zeg je, toch?
Ik ben dan nog niet als jou een 20er, maar ik vind dat je echt wel gelijk heb: Ik ben rond mijn 13e eigenlijk niet bewust, maar ineens opgehouden met scheren. Nu ik een meisje van 17 ben begrijp ik je heel goed, ik vind ook dat hoe ouder je wordt, hoe minder gezeur over je behaarde kut en zo hebt. Bij Zwemmen weten de andere meisjes nu wel dat ik veel schaamhaar op mijn kut heb. Ik kan echt niet wachten tot ik zou oud ben als jij Sylvia! Ok, ik ben dan nog wel jong, maar voor een meisje van 17 heb ik dus al echt wel een hele grote bos schaamhaar, ik heb nog maar 2 vriendjes gehad, maar ik had er al veel meer gehad kunnen hebben. Ik vind het zelf niet echt, maar er zijn best veel jongens op school die naar me kijken, volgens mijn beste vriendin komt dat gewoon omdat ik nou eenmaal een heel mooi meisje ben, wie weet. Ik heb de 1e keer seks gehad door mn 1e vriendje op mijn 14e, dat sloeg nergens op want hij wist echt nog niet hoe hij met meisjes om moest gaan, je snapt het wel. Mijn 2e vriendje was toen ik 15 was, deze wist al veel beter was hij met mij moest doen tussen de lakens...maar het meest bijzondere was dat hij toen hij mijn kut voor het eerst zag er niks van zei dat ik 'daar' echt wel behaard was, wat later was hij me aan het beffen, toen wilde ik toch wel weten waarom hij niks zei over mn 'Hairy bush'. Hij keek me aan en zei dat al mijn schaamhaar op mijn kut me echt al een jonge vrouw maakte. Dit heeft mij helemaal laten besluiten om net als jij Sylvia 'daar' alles helemaal natuurlijk te houden. Voor mij echt altijd een harige kut!

15 apr 2020, 02:04, Kristynia17
7

Ik heb een eeuwig gevecht met mijn lichaamshaar als ik er aan begin. Helaas heb ik mijn haargroei van papalief gehad en zit ik van boven tot onder helemaal vol. Ik schaamde me er altijd voor, vooral toen ik haargroei op mijn billen kreeg. In het begin heb ik altijd alles "geplukt" maar dat was niet te doen. Daarna heb ik veel geschoren en natuurlijk was ook geen succes.
Onderhand laat ik het meeste gewoon gaan.. Alleen mijn benen scheer ik regelmatig en mijn gezicht iets vaker. De rest laat ik voor wat het is en tja mijn vriend vind het helemaal prima.
In het begin voelde dit als het verliezen van een strijd, onderhand heb ik het gewoon gewonnen!

16 apr 2020, 14:04, nuidsf
8

Hoi, Ik ben dus Racheltje, ondertussen een jonge vrouw van 20. Ik ben lang op reis geweest, met mijn beste vriendin. Jullie kennen we wel: ik was Rachel17. Ik zei echt gewoon alles wat ik vond hi hi. Ik ben blij weer hier te zijn!

"In het begin voelde dit als het verliezen van een
strijd, onderhand heb ik het allang gewonnen"

Wat jij dus dacht te verliezen, was dat je bang was om
het 'net als iedereen Kaal' gevecht aan het verloren was...
Ik ben zo trots op je meisje!! m'n benen scheer ik ook, dat vind ik gewoon mooier. Maar je schrijft dus ook dat je
het gewoon, vrouwelijk en mooi bij je vind...

Nuidsf, meisje: nou hoor je ook bij de steeds groter wordende groep meiden en vrouwen die er zelf voor kiezen om zelf te bepalen wat ze wel of niet aan hun lichaam veranderen.

Mooie woorden bij een stoere en vrouwelijke beslissing,
Dus als ik je goed begrijp ben je een tijd terug op het punt gekomen dat je besloten heb je alleen nog maar op enkele plakken te scheren? Dus ik zit goed dat je een heel behaard meisje bent, en alleen je benen en je gezicht bij houd?
Ik vind je uitspraak echt goed hoor. Ik snap heel goed dat je keuze heus wel eens rare blikken, staren enzovoort
hebt gehad? TS Sylvia en meer meisjes dan ik dacht schrijven in deze topic dat ze bijna alles harig houden.
Ik ben dus ook zo'n meid. Ik heb me dus nog nooit ergens
behalve mn benen dan, geschoren. Sylvia heeft gelijk,
Ik ben toch echt wel een jonge meid 20, ik maak echt zelf wel uit dat ik een grote bos schaamhaar op mn kut heb...en ja, het is echt een harige bos hi hi!
Dus ik ben weer online tegenwoordig. Ik ben benieuwd wie mij van 2/3 jaar terug nog kennen! lijkt me leuk!!
Groet, en knuffels XX Racheltje

20 jun 2020, 07:06, Rachel20Naturel
9

Hey Racheltje hi hi! Zeker ken ik jou nog, je was toen een van de weinige die hier durfde te zeggen dat je een 17 jarig meisje was met al een hele bos zwart schaamhaar. Je legde zelfs, onwijs stoer!!, helemaal uit hoe je harige lichaam er dan ook precies uitzag. ik herinner me dat je veel aandacht ineens kreeg van veel jongens hi hi! He lieve Racheltje, nu je 20 bent, heb je nog zo veel schaamhaar, okselhaar, onderarmharen, konthaar etc.? Ik hoop je snel eens te spreken, ik ben net zo'n stoere meid als jij en je hebt me al veel geinspireerd, daarom ben ik nog steeds op mn 18e kei behaard en heb heb nu echt een 'oerwoud 'over mn hele kut groeien, ziet er echt vrouwelijk en stoer uit al mijn zwarte schaamhaar...
Zeg meiden, tussen jullie zitten er toch heus wel meiden die net als ons een lekker harige bush bush hebben?
Wie durft hier te zeggen dat je ook een harige meid ben??

26 jul 2020, 08:07, Daphne18
10

HEE Racheltje!! Ja, jou ken ik zeker nog wel! Ik ben Kristynia van 17, dus zo oud als jij was toen je hier veel schreef over je uiterlijk. Ik vond je altijd zooo stoer, hoe je zonder schaamte vertelde dat je een 17 jarig meisje was en heel veel zwart schaamhaar had hi hi! Ja Racheltje: nu ben je al een volwassen vrouw, maar ik keek net als veel andere meisjes altijd echt tegen je op, echt hoor! Ik ben nu zo oud als jij toen was, er is wel veel veranderd ondertussen he? veel meer meisjes zeggen hier gewoon stoer dat ze een volle bos op hun kut hebben...jij bent eigenlijk:'the firestarter' hi hi! en eigenlijk een echte , stoere vrouw...toen was je een echt stoer meisje, en niet alleen doordat je zo'n harige kut had hi hi! Ik hoop dat ik net als jij mn best kan doen om nog meer meisjes lekker behaard te maken! Hairy is Better!! X

29 aug 2020, 15:08, Kristynia17

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.