Meidenseks?!

Heyhoi!
Ik heb een vraag waar ik erg mee zit.
Een jaartje of 1, 2 geleden doken ik en een vriendin de schuur in. We waren allebei op 1 of andere manier erg geil. We gingen ons allebei uitkleden en onszelf vingeren. Op een gegeven moment ging ik op de grond liggen, en zei op me zitten. Onze vagina's gingen met de schaamlippen 'om' elkaar heen. Dit vonden we allebei heerlijk. We waren wel jong, 11 of 12 ofzo.. Op een gegeven moment kwamen we allebei klaar. Is dit seks? Ik zit er erg mee en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

xoxo Mij!

(ik ben nu 13)

1 apr 2013, JustaGirl


Reacties

plaats reactie
1

please antwoord!

2 apr 2013, 15:04, JustaGirl
2

Ja dat is seks, maar ben/was je daar niet erg jong voor?

2 apr 2013, 16:04, Anoniem <3
3

Als je het lekker vond, zou ik het nog eens doen

2 apr 2013, 19:04, Ikkk
4

Ja, dat is seks, maar als je het lekker vind is het niet erg. Je moet alleen geen dingen tegen je wil in doen.

2 apr 2013, 19:04, Brigit_14
5

Ben ik dan nu ontmaagd?..

4 apr 2013, 16:04, JustaGirl
6

En ja, ik was/ben er veel te jong voor. Ik wist totaal niet wat ik aan het doen was. Heb er nu enorme spijt van. Wist ik veel dat ik seks had.. :o

4 apr 2013, 16:04, JustaGirl
7

Nee, je bent pas ontmaagd als een jongen met zijn penis in jou vagina komt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het vroeger zelf ook wel eens gedaan heb met een ander meisje, daar heb ik nu zelf ook veel spijt van. Maar je kunt er nu niks meer aan veranderen. x

4 apr 2013, 16:04, Brigit_14
8

ja dat is seks ja. ik wil dat ook een keer heel graag doen.

4 apr 2013, 20:04, hoiiii pinda
9

het is soooo lekker, ik heb het ook vaak gedaan met mijn beste vriendin en we doen het nogsteedss :$$
we worden helemaal geil ervann :$$
echt een aanraderr :$$..

xxxxxx

5 apr 2013, 16:04, geilerddx
10

Ik zou het ook wel eens een keertje willen doen, maar ik zou niet weten hoe ik dat aan mijn beste vriendin ofzo moet vragen.....

5 apr 2013, 19:04, Brigit_14
11

ik wil ook graag maar dat kan niet ;(

5 apr 2013, 21:04, lover!@$
12

Nou.. Mijn vriendin was daar erg mee bezig. Ik vond het erg interessant, dus daar kwam het van..

Anders kun je het zo beginnen:
- begin het gesprek over seks, zoals: wanneer denk jij dat je seks wilt hebben?
- en daarna: met een man of vrouw?
- dan: zou je het erg vinden om het met een vrouw te doen?
- hou het wel luchtig en vrolijk zodat ze je echt vertrouwd.
x

5 apr 2013, 22:04, JustaGirl
13

'k denk niet dat ik daar met mijn vriendinnen over kan praten..
Dat vind ik eigenlijk wel jammer.. ;$

Dikke kuss

6 apr 2013, 17:04, Brigit_14
14

ik ben dan bang dat ik lesbie ben ( ik heb daar niks op tegen ik accepteer het wel) alleen ik wil het niet zijn....
Ik zou het super graag willen uit proberen alleen ken niemand die dat wil......

xxxxx

14 apr 2013, 21:04, lovely
15

Hey lovely, ik snap dat het wennen is als je lesbisch zou zijn, maar je went er vanzelf aan! En als je niemand kunt vinden, je komt vanzelf wel iemand tegen. Gewoon vragen..

1 mei 2013, 14:05, mij
16

Ik heb ook wel interesse om het x met een meisje te doen. Ben 24 jaar.

2 mei 2013, 13:05, sweety
17

@geillerdx

Ik wil het ook een keer. Maar mijn vrienden willen niet
Wie weet iemand in de buurt van Emmen ? Maakt niet uit hoe oud ! Trio is ook goed !

24 jun 2013, 16:06, memyselfandi
18

hhahahaha .hoe oud ben jij //hihi ben je een m / v .

7 jul 2013, 17:07, nanambie
19

ik wil het ook wel een keer proberen, zelf ben ik ook bang dat ik bi ben ofzo. ik wil dat niet want ik wil gwn een lief vriendje en kinderen van mij zelf en ik wil ze niet adopteren ofzo. ik wil mn eigen gezin, drm ben ik zo bang dat ik op meisjes val. mijn stiefvader heeft altijd gezegt dat hij mij voor een lesbie aan ziet. dat doet best pijn. mjaa.

x Anoniem

7 jul 2013, 23:07, Ashawnty
20

ashawnty ik zou idd zeggen dat je het moet proberen om der achter te komen om zeker te weten dat je bi bent en zo ja moet je het accsepteren

xxbanaan

8 jul 2013, 15:07, crazy.banaan
21

hee geilerddx ik heb het ook een keer gedaan met mijn BFF het was lekker we vingerde elkaar toen ging ik op de grond liggen en zij op mij en gingen elkaars borsten masseeren
ik was toen 16 en nu ben ik 17 julie moeten het ook een proberen zo heerlijk

9 jul 2013, 20:07, sexy girl
22

heaajj dat wil ik ook doen met mijn BFF maar ik denk dat ze je uit gaat lachen we gaan woensdag logeren dan ga ik haar misschien een beetjj geil makuuhh hihix
xalicia

14 jul 2013, 19:07, alicia
23

Ik zou dat best graag willen maar hoe moet ik dat tegen een vriendin zeggen ??????

23 jul 2013, 12:07, Floortjeehh
24

Crazy.Banaan

Dankje, ik wil wel, maar op het moment heb ik een super lieff vriendjee, we hebben het ookal gedaan en het was onwijs leuk en gezellig en romantisch.. bij hem voelde ik meteen mn twijfels weg gaan over mijn gevoelens voor meisjes..

xxx

8 sep 2013, 19:09, Ashawnty
25

Ja dat is echt seks

11 sep 2013, 21:09, Yeuleu
26

Jou ik zou het ook wel met me bff willen
Ze is egt geil gek:)
Xxx bff van een lekker geil blondje
Julia♡♥

24 dec 2013, 21:12, loveyou x
27

ik zou het ook wel met me bff willen
Ze is egt geil gek:)
Xxx bff van een lekker geil blondje
Julia♡♥

24 dec 2013, 21:12, loveyou x
28

Als je het met een meisje heb gedaan kan je dan later ook met een man doen?
Ik heb het met een meisje gedaan en zit er erg mee
Kan het later ook seks met een man hebben?

27 dec 2013, 20:12, helppp
29

Ik wil het wel met je doen :$ ik ben een meisje van 14

29 dec 2013, 21:12, geil meisje
30

ja dat is sex maar dat maakt niet uit, als je het lekker vond kan je het gwn nog een keer doen je krijg toch geen kinderen of je kan jezelf ook gewoon weer vingeren !

29 dec 2013, 21:12, zwierinkje
31

Het is heel normaal, ik heb ook de bff waarmee ik ook da soort dingen doe. Een keer toen gingen we logeren en toen was ik me stiekem aan t vinger en en toen zag zij dat en toen vroeg ze of zij dat ook bij mij mocht doen ik zei ja en toen ging het verder ik ging liggen en zij ook toe trok zij har kleren uit en gin op me zitten het was zoo fijn want haar borsten zaten boven men hoofd ze kneep erin ze draaide toen trok ik ook mijn kleren uit. We ginge op elkaar liggen en vr even over elkaar meet vagina en zo ik kust haar overal en zij ook we zaten aan elkaar enzo toen we klas waren waren we best moe. We lagen op een apart matras maar toe ginge we dame liggen (we ware nog steeds naakt) we lage teen elkaar aan enzo. Nu slapen we elk weekend bij elkaar en doen dit dan ook. Onze ouders weten er niets van alleen wij.

1 mei 2015, 01:05, xx anonieme :ps we zijn nu 12
32

Hoi ik wil het ook graag maar ben bang dat ze boos word wat moet ik doen
Xx

1 mei 2015, 22:05, Anoniepje xxx 2003
33

Ja je hebt seks gehad met een meisje maar niet gemeenschappelijk in je vagina dus nee je bent niet ontmaagd, alleen als er een penis in gaat. Je valt op meisjes dat is heel normaal en je was erg geil op dat moment maar je bent er best wel te jong voor.. Veelste jong maar ja je leert tenminste en oefening baart kunst ;)

1 mei 2015, 22:05, lookatdaflickofdawrist
34

Hoe bedoel je dat wil graag maar durf niet

1 mei 2015, 23:05, Anoniempje xx 2003
35

Sommige vinden het heel raar dus ik zou het voorzichtig aan doen, anders ben je haar kwijt

2 mei 2015, 08:05, ikeeee
36

Dqnk je heb je een paar tips. Ikeeee xx mij

2 mei 2015, 23:05, Anoniempjexx2003
37

Ik zou t ook wel eens doen maar mijn bff is niet zo open op dat gebied, vroeger gingen we wel vaak samen in bad enzo maar toen hadden we nog geen interesse in seks. Als ik haar dit vraag, ben ik haar vast kwijt en dat wil ik niet... Grote kans ook dat ze het niet wilt want heb haar al sinds ong twee jaar geleden nooit meer naakt gezien en ze wilt zo ook niet gezien worden door mij heb ik het idee. En oja kben 14.

10 aug 2015, 17:08, eempie❤️
38

Ik zou ook wel een x willen doen maar k ben bang dat hun dat nie willen en me lebi noemen ik ben 13jaar iemand tips ofzoiets
(Meisje uit zuidhorn)

13 aug 2015, 11:08, Annemiekjuhh
39

lijkt me fijn

10 aug 2017, 19:08, noah
40

De meeste zijn 11 en ngesteld? Hopelijk jij niet.

14 sep 2017, 17:09, tamaraaaa
41

hoi, ik (14) vinger mezelf ook regelmatig samen met mijn BFF. We zitten niet aan elkaar maar we kijken wel naar elkaar tijdens het vingeren. Het is ooit een keer begonnen tijdens het logeren, we hadden het over seks en ik merkte dat zij onder de dekens aan zichzelf zat. Toen begon ik ook en zonder wat te zeggen ging het verder. Die eerste keer was heel raar en spannend maar we schaamden ons niet voor elkaar en nu gebeurt het best vaak

15 sep 2017, 14:09, anoniem08
42

@anoniem
Dat is toch lekker.
Ik ben 15 en mijn BFF is ook 15 en bij ons is het ook zo begonnen met een logeerpartij en jongens uit de klas die we leuk vonden en of we het al eens gedaan hadden.
opeens hoorde ik een zachte kreun en zag haar handen onder de dekens bewegen. toen ben ik zelf ook gaan vingeren.en mijn moeder heeft een vibrator en die heb ik toen stiekem gepakt en heb haar gevingerd met de vibrator van mijn moeder.
regelmatig komt ze logeren en dan doen we het nog steeds met elkaar. maar zijn geen bi of zo denk ik want ik wil wel graag een viendje.

16 sep 2017, 18:09, Chantie15
43

Ik zou het ook willen doen met mijn bff. Ik ben wel hetero maar het lijkt me leuk alleen ik durf het niet te vragen. Heeft iemand tips?

6 apr 2018, 19:04, Anoxx
44

Ik ben 12 en ontmaagd Door mijn bff. Is dat te vroeg?

6 apr 2018, 21:04, Ontm4
45

Lieve Ontm4,
ik vind 12 redelijk vroeg. Ik zou het op mijn 14e of 15e willen. En ik hoor ook steeds vaker dat kinderen jonger ontmaagd worden, het gaat vooral om 12, 13 en 14 jaar. 15 vind ik normaal. Maar als jij het veilig doet, met condoom en de pil vind ik het prima, en natuurlijk ook dat jullie het allebij willen. Maar ga geen zwanger worden, zelf denk ik nooit na over kinderen krijgen dat moet nu ook niet op deze leeftijd ect. Maar pas wel op, en ook belangrijk als je het echt wil, en jou crush doet het alleen dan. Ik denk dat ik dan 15 ben.

7 apr 2018, 16:04, Eva
46

Heb je het met je vriendin hier nog over gehad? Misschien is zij het wel vergeten of misschien vond ze het heel lekker en denkt er NIG elke dag aan...het klinkt best wel lekker om te doen, ik zou er geen spijt van hebben want ik heb een keer met mn broer gezoend , hij dacht dat ik sliep dus hij gooide zn tong in mn mond en toen deed ik alsof ik wakker werk en toen hadden we ineens seks, ik vind het doods eng als ik eraan denk want hij had ook gwn een condoom aan enz dus ik durf nu nooit meer met hem ik in 6 persoons tent te slapen

22 apr 2018, 01:04, Qwertyuiop

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.