Meiden ontmoet in sauna met ook veel schaamhaar

Heey meiden, ik ben Gizeh, een meisje van 17. Laatst vroegen 3 vriendinnen of ik ook mee wilde naar de sauna. Ik had er niet eens over na gedacht dat ik een heel harig meisje ben met een grote bush, en wel eens op zou kunnen vallen. Dus ik zei gelijk 'ja'.
We gingen ons omkleden en wachten op elkaar. Ik kwam als laatste aan kakken en kwam er achter dat mn vriendinnen alle drie dus een kale kut of een streepje hadden, daar stond ik dus met mn grote bos schaamhaar...
We liepen wat rond en je kunt wel raden dat ik het meest bekeken werd, opvallend veel door jonge jongens.
We gingen met zijn drieën relaxen, mn vriendinnen hadden t ook gezien en vroegen me waarom ik eigenlijk met zo 'n grote bos schaamhaar rondliep...ze vonden dat ik echt wel te behaard was voor een meisje. Ik zei dat het de laatste tijd best kon, en ik schaam me ook echt niet voor mn harige kut.
Een van mn vriendinnen zei ineens dat er een paar meiden aankwamen met net zo 'n grote bos haar als ik.
En ook nog met zulk zwart schaamhaar als ik heb. Ik raakte bij de bar in gesprek met een van de meisjes, ze vertelde dat zij en dr vriendinnen besloten hadden om nooit meer al dat gedoe over hadden voor een kale kut. De meiden vonden het net als ik onwijs tof om andere meisjes tegen te komen die ook met echt veel haar op dr kut in de sauna was. Ze kwamen bij ons zitten, een van mn vriendinnen zei lachend dat ik en de andere harige meiden nu in de meerderheid waren hi hi!!
Je ziet steeds vaker meisjes die net als ik gewoon weer alles laten groeien en kiezen voor puur natuur en veel schaamhaar hebben, zijn er hier ook weer meisjes met een lekker behaarde kut en zo? Ik hoop echt dat steeds meer een stoere harige kut kiezen. Waarom jongens wel veel haar, en wij meisjes zeker zo veel moeite doen om een kale kut te 'willen'? Meisjes hebben ook gewoon schaamhaar hoor! let it grow!!

9 mei 2020, Gizeh17


Reacties

plaats reactie
1

Ik zelf scheer het ook nooit af omdat het dan de dagen erna heel erg gaat jeuken dus ik doe mee met de vibe!

11 mei 2020, 10:05, anoniempjevan12
2

Ik houdt het bij zeg maar, maar ben toch wel redelijk behaard

11 mei 2020, 13:05, anoniem
3

Hoi. Ik knip me haar wel soms, gw omdat het wat fijner voelt
Liefs

12 mei 2020, 23:05, D💞
4

volgens mij zijn de sauna's al een tijdje dicht..

13 mei 2020, 03:05, inge

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.