meiden en strings...?

hoi, ik ben jongen van 16 en vraag me af waarom meiden strings dragen?

laat het me weten.

27 feb 2014, Erick


Reacties

plaats reactie
1

mooi

27 feb 2014, 12:02, jonge
2

Omdat ze denken dat jongens dat sexy vinden :p

27 feb 2014, 12:02, Lotte
3

is dat niet zo dan?

27 feb 2014, 13:02, Lotte
4

Ze zitten in sommige broeken veel mooier, want dan zie je die rand niet. En ik vind ze juist heel lekker zitten en wel sexy

17 mrt 2014, 16:03, insecure
5

Okeee ben ik het enige meisje dat gwn een boxershort draagt???

17 mrt 2014, 21:03, antistring ikkee
6

antistring ikkee

nee hoor, ik draag ze ook =D

17 mrt 2014, 21:03, Lisa
7

ik draag ze niet maar later maybe

18 mrt 2014, 16:03, annabel
8

ik draag ook boxershorts hoor. en im ben een meisje

19 mrt 2014, 17:03, boxerstring
9

ik draag ook boxers maar ikben een jongen;p dus dat is anders denk ik

19 mrt 2014, 17:03, joep
10

ze dragen ze omdat je anders de randen van je boxershort in je skinny jeans ziet dus niet omdat ze sexy willen zijn alleen maar om het beter te laten lijken met bepaalde broeken

20 mrt 2014, 01:03, depressed_girl
11

Als je een witte broek draagt schijbt het niet zo door en sommige mensen vind het fijn zitten je hoeft dan niet perse een **** te zijn hoor. Het ligt er gewoon aan wat je lekker vind zitten.

Dit bericht is aangepast door de moderator.

20 mrt 2014, 12:03, mona
12

wat een domme vraag zeg vindik ja wrm niet?! meiden gaan tog ook niet aan jongens vragen waarom dragen jullie een boxer? jha srry hooor beetje dom

13 apr 2014, 12:04, alicia
13

Jongens dragen tegenwoordig ook strings. Ik denk dat mensen het doen omdat ze het sexy vinden

19 jun 2014, 16:06, gramunder
14

Ze dragen dat omdat als je een leging aan wilt doen zie je een soort streep van de vorm van je onderbroek en bij strings zie je dat niet dat is de reden wrm sommige meids het dragen

21 jun 2014, 10:06, onzekeremeid
15

Niet alleen meiden dragen een string hoor!
Kijk eens op deze site: Allemaal mannen die ook een string dragen!
*************

* dit bericht is aangepast door de moderator

1 aug 2014, 13:08, gramunder
16

ik als jongen draag meestal ook een string. vind het fijner zitten ;) en ben niet gay

13 aug 2014, 08:08, bikinigek
17

Ze zeggen dat meiden eerder volwassen worden dan jongens maar dat is bullshit want meiden die strings dragen zijn echt onvolwassen kansloze *!!
Er zijn genoeg meiden die geen string dragen en gewoon normaal kleden en tenminste volwassen zijn. Veel beter dan die meiden die er halfnaakt bij lopen echt smerig. Het word echt eens tijd dat meiden wakker worden en zich volwassen en normaal gaan kleden. Lijntjes onder je broek is echt boelshit je ziet net zo goed die lelijke string lijn en dat is pas smerig en sletterig zeg pff!!
Er zijn genoeg meiden die gewoon ondergoed dragen en er geen last van hebben weet je waarom omdat zij volwassen zijn en de juiste maat dragen. maar nee jullie * moeten per see die ene maat hebben echt te zielig voor woorden. Jullie kunnen geen eens je string onder je broek houden expres of per ongeluk maakt niet uit beide echt super * en onvolwassen kansloze * dat je dan bent. je bent dan als meid helemaal niks waard.
Er is geen reden voor een meid om een string te dragen helemaal als tiener veel ste jong en daarnaast hebben jullie meiden er allemaal geen lichaam voor en je ziet er heel goedkoop en super * in uit. Strings zijn niet sexy het staat jullie niet sexy het gaat je ook niet sexy maken dus als je het draagt om je sexy te voelen een draadje tussen je billen en dan voel je je sexy damn hoe sneu en zielig dat wel niet klinkt gadverdamme zeg wat een domme lelijke goedkope achterbakse kansloze meiden er tegenwoordig wel niet zijn echt te triest voor woorden.
De wereld is beter af zonder al die domme string meiden.
meeste van hun hebben toch seks voordat ze uberhoudt 20 zijn en met meer dan 1 jongen echt hoerig is dat. ze zijn allemaal super easy en zo makkelijk in effe de benen wijd te ranzig gewoon.
laten we even duidelijk zijn. Wat ik net zij al die meiden zijn * en niks waard in het leven. De wereld is beter zonder dat soort meiden echt waar.

* Dit bericht is aangepast door de moderator

20 nov 2015, 13:11, TheTruthHurts
18

@Thetruthhurts je onscheef net de grootste bitch van de klas, je hebt echt mijn dag gemaakt. Dankje😂💕

20 nov 2015, 23:11, Ikkee
19

Ik draag ze niet, ugh rotdingen.. *****

***dit bericht is aangepast door de moderator***

29 nov 2015, 15:11, Thetruthhurtsheeftgelijk👌🏻
20

Ik, meisje van net 18 draag al ruim 3 jaar helemaal geen ondergoed meer.
Niet in broeken en niet onder jurkjes/rokjes.

29 nov 2015, 18:11, Jaja
21

Ik als man sinds korte tijd ook geen ondergoed meer zit lekker luchtig!

15 jul 2018, 21:07, krijn
22

Je ziet geen lijn en ik vind dat het net als ene bh is, het is netter en je moet het op z'n minst één keer hebben gedragen in de puberteit 😛l

15 jul 2018, 23:07, X

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.