meerdere levens

heyy geloven julie dat je meer keer kan leven ik wel. Omdat later zo modern is dat het kan denk ik. en misschien word ik wel 1000 jaar. ik rook niet mijn vrienden welm aar die geloven ook dat je oneindig kan leven en jij? ik weet het niet. Xx S 17jr

20 jul 2017, .


Reacties

plaats reactie
1

Als je gezond eet en niet drinkt enzo denk ik dat je wel oud word maar ik denk dat je niet oneindig leeft maar tegenwoordig worden mensen ouder dan vroeger.
Ik weet niet of je haar kent maar ze heet baba vanga (dood) maar zij heeft veel voorspellingen gedaan over vroeger , nu en toekomst en heel veel waren waar , ze had gelijk over 9-11 en Obama.
En nog veel meer maar zij heeft ook veel over het moderne leven voorspelt (wat nog komt) en misschien vind je dat nog wel leuk om te lezen (je kan het op internet vinden)

20 jul 2017, 11:07, juliatje.
2

Als mens blijf je niet eeuwig leven. Als je gelovig bent geloof je wel in een afterlife dus dat er na je dood nog leven is, maar dat beteknd niet dat je hier op aarde kan gaan.
Hoop dat je er wat mee kunt :)

24 jul 2017, 19:07, Zizzel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.