Me nichtje

Ik heb een stief nichtje van 10 ik ben zelf 14 en me nichtje naapt alles na wat ik doe echt alles.
Ik zit op paardrijden. (zij wil daar ook op)
Ik ga vandaag naar een meet en great van gio. (zij gaat opeens ook) en zo kan ik nog meer dingen op noemen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

2 sep 2017, Idkwatikdoe


Reacties

plaats reactie
1

Bedenk dat ze dat doet omdat ze jou als een voorbeeld ziet. Ze kijkt tegen je op. Vpor haar is alles wat jij doet cool, en dat wilt zij dan ook. Je kan er niet veel aan doen. Wel kan je dr een x op aanspreken. Maar voor de rest moet je er niet te veel op letten en lekker je gang blijven gaan.

2 sep 2017, 10:09, Danseresje
2

Hoi. kleine kinderen zijn soms heel iritand. Zelf ben ik een van de jongste maar ik heb nog een nicht van 6 en 9 en een van 11 en een neef van 13. maar ik negeer het of doe het vertellen tegen me ouders.

2 sep 2017, 10:09, tamaraaaa
3

Oh oud topic dit. Maar dat hebben kleine kinderen vaker, dat ze oudere broers/zussen/neven/nichten na gaan doen. Zelf heb ik dit vroeger ook gedaan bij mijn oudere nichtje, alles wat zij deed was cool, en wilde ik ook. Spreek haar er is op aan, of wacht gewoon even. Het gaat na een jaartje/aantal maanden sowieso weer over hahah ❤️

16 okt 2017, 23:10, S

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.