Me leraar is verlieft op mij

Hi. heb een groot probleem mijn leraar is namelijk verlieft op mij eerst had ik het niet door ik dacht dat hij gwn aardig deed maar gisteren wou hij me na school nog iets uitleggen ik dacht dus oke. maar hij pakte me vast ik zag dat hij een stijve kreeg ik flipte helemaal ik mijn hoofd maar ik kon niet zo veel doen. hij trok mijn onderbroek naar beneden en stopte zijn pik in mijn kut hij ging eerst zacht maar hij ging steeds verder en harder ik vond het heel even fijn maar toen dacht ik dit is mijn leraar dit kan niet hij zei dat hij het elke dag zou gaan doen en dat hij me zou vermoorden als ik wat zou zeggen ik heb vandaag het 1ste uur vrij maar ik moet zo naar hem toe ik vindhet heel erg eng heeft iemand tips? x AnoniemMeisje

9 feb 2018, AnoniemMeisje


Reacties

plaats reactie
1

Weddenschap van 10 euro dat dit verhaal niet waar is haha

9 feb 2018, 10:02, Peter R de
2

bijna elk bericht is fake

9 feb 2018, 21:02, love u
3

Bel de polietie waar hij niet bij is. Echt sneu voor je.

10 feb 2018, 10:02, De Gangester 😎
4

is gwn pedo
bel popo of 112

12 feb 2018, 19:02, mrbeast666
5

Dit is misbruik echt erg voor je. Praat via de kindertelefoon of ga iets leuks doen voor afleiding.

13 feb 2018, 10:02, De Gangester 😎
6

Het bovenstaande verhaal van anoniem meisje is vreemd opgeschreven. Maar het zou best wel gebeurd kunnen zijn.

Ik was 15 en moest nablijven op school omdat ik vervelend was geweest in de klas. De leraar zei dat ik het lokaal aan moest vegen. Ik vegen en de leraar kwam bij me staan. Hij zei dat ik kon stoppen met vegen en pakte mij bij de arm. Trok mij tegen zich aan en zijn lippen zochten mijn lippen. Hij kuste mij en niet veel later ging zijn tong bij mij naar binnen. Ik liet het toe en we stonden te tongen.
Onder het tongen zocht hij mijn hand, pakte die, lag die op zijn kruis en ging met mijn hand over zijn kruis wrijven.
Ik voelde dat hij een stijve had. Hij liet mijn hand los en met mijn vingers ging ik een beetje voelen aan de stijve.
We stopten met tongen en hij zei dat ik mooi en leuk was.
Terwijl hij dat zei ritste hij zijn gulp open, haalde zijn stijve eruit en lag die in mijn hand. Hij zocht mijn lippen weer om te tongen en met zijn hand over mijn hand deed hij voor wat ik met de stijve kon doen. Hij liet mijn hand los en ritmisch ging mijn hand, met de stijve erin, heen en weer. Stond daar gewoon mijn leraar af te trekken.

Dit hele verhaal heeft in totaal nog geen 5 minuten geduurd.
In de rest van het schooljaar heb ik hem nog een keer of 4 na school in het lokaal afgetrokken.

13 feb 2018, 10:02, Y.
7

Hoe fake wil je het hebben..
Die boven mij klinkt al weer wat realistischer.

13 feb 2018, 15:02, Mai
8

Bijna alles is hier tegenwoordig FAKE of over ANOREXIA.
Daarom reageer ik ook weinig meer.

Maar dat verhaal van Y zou heel goed echt gebeurt kunnen zijn.
Je hoort/leest het wel meer dat een leraar/lerares een ''relatie'' aan gaat met een leerling.

13 feb 2018, 16:02, Jaja

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.