Mastruberen tips?? ( het was bezet deze titel)
Hi, ik ben 14 en ik wil graag weten hoe het voelt om te mastruberen. Ik heb er totaal geen verstand van en ik ben benieuwd hoe het voelt dus voor de meiden , hoe voelt het en hoe kan ik het het beste doen en waar?? Vertel me alle details bedankt alvast doeii!
Reacties
plaats reactieZoek je clitoris. Dit is een klein heel gevoelig bobbeltje dat een beetje verstopt zit aan de bovenkant waar je schaamlippen samenkomen. Als je die gevonden hebt, ga je net ernaast met je vinger erop duwen terwijl je een "cirkel-beweging" maakt. Doe dit langzaam tot je merkt welke snelheid je fijn vind. Je zult snel ervaren wat voor gevoel dit geeft. Als je het fijn vind kan je daarna ook een vinger in je vagina doen. Houd het simpel als je er nog geen ervaring mee hebt. Ga vooral niet meteen dingen in je vagina stoppen. Masturberen met alleen clitoris stimulatie is lekkerder en effectiever dan dingen in je vagina of vingeren.
Bedankt voor je reactie!
Graag gedaan "random"
Ik hoop dat je er wat aan hebt en/of dat het werkt voor jou.
Voor mij voelt het heerlijk en helpt het enorm om tijdens het masturberen ook anaal te stimuleren met een buttplug of vibrator. Wel glijmiddel gebruiken!
Neem de tijd. Ontdek waar je het lekker vind. Ontdek wat je lekker vind. Helemaal niet gek dat je alleen iets anders fijn vind dan met een vriendje of vriendinnetje.
Speeltjes zijn superfijn, meer plezier voor jezelf. Wel eerst zonder beginnen, dan leer je je zelf het beste kennen.
Have fun !
xx
R