mannen die string dragen

hoi,

ik vroeg me af wat jullie eigelijk vonden dat mannen/jongens een string dragen. ik vind het persoonlijk wat een rare gedachte.

10 jan 2020, jojooo

Reacties

plaats reactie
1

Ja ik ook maar moeten ze zelf weten

10 jan 2020, 09:01, D.💞
2

Ik draag strings. Niks anders. Vind fijner dan boxer daar alles te los hangt

10 jan 2020, 11:01, Bikinigek
3

heb je al negatieve reactie's op gehad. of weet niemand in jou omgeving dat?

11 jan 2020, 01:01, jojooo
4

Ik draag ook strings, vind het gewoon het meest comfortabele ondergoed.

31 jan 2020, 00:01, Stringdiertje
5

Ik wil ook string dragen

8 sep 2020, 06:09, Anoniem
6

@jojooo nee ik ga ook in string varen en op strand liggen. Soms rare blikken of wat gelach maar dat boeit mij niet

9 sep 2020, 13:09, Bikinigek
7

@Anoniem gewoon doen. Van merk hom zijn fijn

9 sep 2020, 13:09, Bikinigek
8

Maar waarom is het nog taboe bij mannen? :o

9 sep 2020, 13:09, Jojooo
9

@jojooo omdat mensen zeggen openminded te zijn maar dat niet zijn.. ik loop bijvoorbeeld op roze maandag tilburg als drag rond. Je word dan gewoon uitgescholden voor vanalles.. zelfs aangerand door mensen die in je tieten knijpen.. vraag mij dan af waarom ga je dan op de maandag daarheen als je er niet tegen kan...

9 sep 2020, 15:09, Bikinigek
10

Ik draag ook vaak strings, heerlijk vind ik het!

13 sep 2020, 07:09, Pieter
11

Iedereen moet het zelf weten, maar ik vind het niet mooi als mannen strings dragen. Ik ben blij dat mijn vriend ze niet draagt.

13 sep 2020, 22:09, Kim96
12

Taboo omdat veel mannen niet beseffen hoe comfortabel ze zijn. Ik draag al van mijn 13 jaar strings. Super comfortabel en ze maken mij ook super geil. Twee vliegen in één klap.
Strings en anale stimulatie/orgasmes zijn de twee meest idiote taboes onder hetro's. Ze weten niet wat ze missen. Ik ben 100% hetro maar draag altijd strings en ga volledig los op een anaal orgasme. Beiden zijn 10x beter dan eender welk alternatief.

25 sep 2020, 21:09, Herenstrings
13

Ik vind het heerlijk sexy, mijn vriend en ik dragen altijd strings zo voelen we ons verbonden op een geheime manier. Net als bij vrouwen zijk niet álle mannen sexy in een string.

@herenstrings: wij houden ook beiden van anale orgasmes. Ik kende het al langer en heb het mijn vriend het ook leren kennen. Beiden zijn voor zowel vrouwen als mannen geweldig opwindend.

25 sep 2020, 21:09, Lara
14

Ik ben ze beginnen dragen bij het sporten. Een boxer of slip onder een loopshort schuurde langs alle kanten en was ook te warm. Een string bleek de oplossing te zijn. Alles zit vooraan stevig vast en achteraan heb je het cooler. Nu draag ik ze vooral in de zomer, ook als ik niet ga sporten. Lekker fris en luchtig... Toch maar eens proberen zou ik zeggen....

21 jan 2021, 16:01, Flyguy
15

Ben hetero man , papa van 3 geweldige kids . Wel ik draag niets liever als strings .

11 jun 2021, 20:06, Lange
16

Ben ook hetero en draag enkel strings... zelfs op het strand... Al fijne reacties op gehad van het andere geslacht... mannen die vastgeroest zijn en geen strings durven dragen hebben ongelijk. Het zit beter, draagt ook perfect onder elke broek...

14 jun 2021, 08:06, stringfan
17

Ooit was een broek voor vrouwen ook taboe. Broeken waren enkel voor mannen en lesbiennes. Nu dragen alle vrouwen broeken. Nu zijn strings een taboe en zogezegd enkel voor vrouwen en homo's. Dat is even kortzichtig en ik hoop dat binnenkort ook elke man strings draagt want ik ben een groot fan. Als hetro vind ik het gewoon het beste ondergoed. Confortabel en lekker tegelijk.

14 jun 2021, 16:06, Jacob
18

Ik draag ook strings koop er elke maand wel wat soorten. Het liefste koortjes

15 jun 2021, 23:06, Pejee1234
19

draag al heel wat jaren niets anders meer, draagt heerlijk en blillen lkkr bloot

22 jun 2021, 15:06, peter
20

Ik draag vaak heren strings tijdens het hardlopen onder een tight. In het begin voel je het touwtje tussen je billen en dat is dan even wennen, maar inmiddels wil en draag ik niks anders meer. Staat ook veel mooier dan een boxer of onderbroek waarbij de lijnen lelijk aftekenen. Intussen bezit ik een hele verzameling strings in verschillende soorten en maten, maar voor sporten draag ik er altijd één van microfiber. Echt een aanrader!

3 jul 2021, 14:07, Stringboy_89
21

Ik draag al jaren heren strings, heerlijk vrij gevoel. Wel belangrijk om een string van goede kwaliteit te kopen, de zitvorm en draag comfort is veel beter.
Heb ook de goedkope geprobeerd van aliexpres maar dat is echt troep.
Mijn favoriete merk is HOM, heerlijk licht en zit erg goed

13 jul 2021, 07:07, BerryS
22

Ik vind het normaal en sexy.

28 jul 2021, 14:07, Yana

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer