Manboobs

Hai!

Ik heb een vriend, en hij heeft 1,5 jaar in Oostenrijk gewoond. Toen hij weer terug kwam, spraken we snel af. Toen ik heb zag viel het me op dat hij was aangekomen. Ik besloot het hier met hem over te hebben.

Later, buiten, begon ik erover. Hij zij dat hij 68kg woog. Hij is 13, 166 en weegt 68kg. Maar toen zij hij dat ik ook wel aangekomen was.

Toen we weer binnen waren, ging ik me wegen, en ja hoor 62kg. Hij heeft overgewicht, en ik bijna. Het ding is, hij eet heel veel. En wij spreken best veel af, en dan eet hij heel veel, veel boterhamen met hagelslag en ander ongezond beleg. En dan eet ik zo ook iets meer en ongezonder dan ik wil. Ik merk wel dat hij steeds meer aankomt, en dan zegt hij ook van, ja ik ben weer een stuk dikker haha.

Maar wat ik het meest irritant vind is mijn borsten. Ik ben een jongen, maar ik begin manboobs te krijgen. Mijn vriend heeft ze ook, en hij zei tegen mij: Haha, heb jij ook al manboobs.

Weet iemand een manier om van de manboobs af te komen? Want mijn vriend is verder wel heel aardig, en we kunen elkaar altijd om hulp vragen :)

5 apr 2020, AnoniemPersoon79


Reacties

plaats reactie
1

Hoi!
Te veel en ongezond eten is niet goed voor je. Dat merk je nu aan je lichaam doordat je te veel vet op je lichaam hebt en dus ook menboobs.
Wat je nu het beste kan doen is gezonder gaan eten, minder snoepen en ook gaan sporten. Met die vriend is het handig om gewoon te zeggen dat je wilt afvallen. Je kan dan voorstellen om het samen te doen. Samen sporten is leuker dan alleen. Je kan ook je tips en lekkere recepten delen met hem. Praat ook met je ouders hier over zodat zij je kunnen helpen met gezonde keuzes maken en misschien voor het avond eten gezonde gerechten kunnen maken.
Succes en hopelijk kan je wat afvallen!

5 apr 2020, 23:04, Lau
2

Heb ik ook, die van mij zijn echt groot, alleen ik draag nu een bh :/

6 apr 2020, 15:04, tHEover
3

AnoniemPersoon, probeer een bhtje te dragen zoals theover, dat helpt tot een gewicht van 80-85. En ja, ieder mens is anders, en wij moeten elkaar waarderen, en het moet niet uitmaken hoe jij uitziet

6 apr 2020, 18:04, D

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.