mama

hoi allemaal,

mijn moeder is al een jaar bezig met sporten alleen nu gaat het echt te ver!
mijn vader is anderhalf jaar geleden overleden aan een hartinfart, sindsdien sport ze als een soort troost zegt ze.
ik was de laaste 3 weken van de zomervakantie op vakantie zonder ouders. (mama.) ze ging toen een dieet doen omdat ze een sixpack wilt enzo, ze is al ouder dan 40 en ik vind dat je er dan niet meer aan hoort te denken. ze dronk/at alleen maar shakes en haar avond eten was salade. vanaf dat ik terug was was ze heel slank, iedereen zegt het tegen haar en toen ze het aan mij vroeg zei ik dat ik haar slank vond worden en het was net of ze dwars door me heen keek. ze negeert iedereen en ik weet nuet meer wat ik moet doen1!!

28 sep 2017, AAAAAA iemand die hulp nodig heeft!!


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve meid, dit is heel bijzonder en raar. De meeste vrouwen met anorexia zijn 15 tussen 19. Maar denk je dat ze orthorexia heeft? Ik zou met de kindertelefoon praten, of een dokter site bezoeken, of haar ondervragen. Liefs.

28 sep 2017, 18:09, Eva🌈
2

hoi Meid,
Dat is heel vervelend zeg, je vader plotseling uit je jonge leven gerukt en nu een moeder die het roer omgooit.
Praat eens met je huisarts hierover je moeder hoeft het niet te weten want iedere arts heeft beroepsgeheim mag dus niets vertellen aan een ander. Hij kan je eventueel passende hulp aanbieden.
succes ermee.

29 sep 2017, 08:09, Chantie15

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.