Makkelijk afvallen !!

weet iemand een manier om makkelijk af te vallen ik ben 13 en ik ben 50 kilo en ik schaam me best voor mijn buik kan iemand me helpen???

4 jun 2015, Juultje123xxx


Reacties

plaats reactie
1

je moet aan je ouders vragen of ze geen snoep en chips etc meer willen kopen. dan kan je het ook niet meer pakken, want het is er niet. en eet niet altijd vet .
en ook moet je eten met MATEN!!!!!!!

4 jun 2015, 18:06, nina4mode&fashion
2

Dankjewel dit helpt me echt heel erg ☺️

6 jun 2015, 00:06, juuLtje123xxx
3

ik ga niet over op de laxeermiddelen ofzo, en ik gewicht is goed bij je leeftijd. Alleen eten weg halen helpt echt niet. Je moet ook trainen omdat weg te kunnen halen.

6 jun 2015, 12:06, Loenatik
4

Ga naar de site: ** en zoek een 'sport' die je leuk vindt en train elke dag/om de 2 dagen minstens 5min er komt ook op hoeveel calorieen je verbrandt

* Dit bericht is aangepast door de moderator

6 jun 2015, 19:06, ✌🏼️
5

Hoe lang ben je?

6 jun 2015, 20:06, anoniempjeee<3
6

Als je je buikje wil weg krijgen is het beste om ongezonde dingen zo veel mogelijk te schrappen en te gaan sporten. Zoals hardlopen, helpt er goed, touwtje springen, buikspieroegeningen etc.

8 jun 2015, 20:06, KusjeMagaidhx
7

Dankje wel allemaal ik probeer nu meer te sporten en minder ongezonde dingen te eten maar aan laxeermiddel doe ik zoiezo niet dat is gewoon slecht voor je! Maar echt bedankt ø

14 jun 2015, 18:06, Juultje123xxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.