MAKE-UP HELP!!

hii meiden ik heb een paar vragen pls help me! ik weet niks over make up en hoe iud waren jullie tien jullie voor het eerst make-up droegen??
ik ben namelijk 12 y/o ik vind make up niks ik heb er GEEN verstand van en kan het niet en wat is nou simpel als je begint met make up HELP GIRLS💙😁

xxx-meisjezondermakeup

16 nov 2016, meisjezondermakeup


Reacties

plaats reactie
1

Ik gebruik zelden make-up.
Ik zet wel iedere morgen een druppel parfum (Gabriella Sabatini) met een wattenstaafje net boven de vagina voor de rest van de dag een lekker luchtje.

Make-up hoeft je niet altijd mooier te maken.
Het kan je zelfs lelijker maken.
Blijf jezelf, dan ben je op zijn mooist.
Met haar (ook kort haar) en kleding kan je je ook heel spannend en mooi maken.
En dan een klein beetje make-up om de oneffenheidjes in je gezicht te maskeren, ben jij (op mij na dan) het mooiste meisje van heel Nederland.

17 nov 2016, 00:11, Jaja
2

Ik ging make-up dragen toen ik naar de middelbare ging, ik begon gwn basic met mascara en consealer! 😊

17 nov 2016, 22:11, I❤Sport
3

Ik ging het inderdaad net als deze reactie hierboven dragen toen ik naar de middelbare ging... Ik drieg ook alleen consealer en mascara

18 nov 2016, 22:11, Hoii
4

Ik ben 18 jaar oud en ik heb nog nooit make-up gedragen. Natuurlijk wel als kind om er mee te klooien of iemand die het graag bij wilde doen. Maar nooit in het openbaar. Ik haat het, ik vind het niet mooi, ik heb er last van en ik hou van natuurlijk :)

20 nov 2016, 13:11, MickeyMouse
5

ik begon met make-up dragen toen ik 11 was ik gebruik nu (ben 13) concealer mascara highlighter en bronzer

24 nov 2016, 20:11, kind
6

Ik zit in de eerste van de middelbare wn ik gebruik alleen mascara en soms babylips die een roze kleurtje geeft

30 nov 2016, 21:11, Brugje
7

Ik ben 10 en doe mascara op en een licht kleur lipstift of liploss op fundaution en concealer. Met een beetje blush en hihgliter.

2 dec 2016, 21:12, lalaa
8