MAKE-UP HELP!!

hii meiden ik heb een paar vragen pls help me! ik weet niks over make up en hoe iud waren jullie tien jullie voor het eerst make-up droegen??
ik ben namelijk 12 y/o ik vind make up niks ik heb er GEEN verstand van en kan het niet en wat is nou simpel als je begint met make up HELP GIRLS💙😁

xxx-meisjezondermakeup

16 nov 2016, meisjezondermakeup


Reacties

plaats reactie
1

Ik gebruik zelden make-up.
Ik zet wel iedere morgen een druppel parfum (Gabriella Sabatini) met een wattenstaafje net boven de vagina voor de rest van de dag een lekker luchtje.

Make-up hoeft je niet altijd mooier te maken.
Het kan je zelfs lelijker maken.
Blijf jezelf, dan ben je op zijn mooist.
Met haar (ook kort haar) en kleding kan je je ook heel spannend en mooi maken.
En dan een klein beetje make-up om de oneffenheidjes in je gezicht te maskeren, ben jij (op mij na dan) het mooiste meisje van heel Nederland.

17 nov 2016, 00:11, Jaja
2

Ik ging make-up dragen toen ik naar de middelbare ging, ik begon gwn basic met mascara en consealer! 😊

17 nov 2016, 22:11, I❤Sport
3

Ik ging het inderdaad net als deze reactie hierboven dragen toen ik naar de middelbare ging... Ik drieg ook alleen consealer en mascara

18 nov 2016, 22:11, Hoii
4

Ik ben 18 jaar oud en ik heb nog nooit make-up gedragen. Natuurlijk wel als kind om er mee te klooien of iemand die het graag bij wilde doen. Maar nooit in het openbaar. Ik haat het, ik vind het niet mooi, ik heb er last van en ik hou van natuurlijk :)

20 nov 2016, 13:11, MickeyMouse
5

ik begon met make-up dragen toen ik 11 was ik gebruik nu (ben 13) concealer mascara highlighter en bronzer

24 nov 2016, 20:11, kind
6

Ik zit in de eerste van de middelbare wn ik gebruik alleen mascara en soms babylips die een roze kleurtje geeft

30 nov 2016, 21:11, Brugje
7

Ik ben 10 en doe mascara op en een licht kleur lipstift of liploss op fundaution en concealer. Met een beetje blush en hihgliter.

2 dec 2016, 21:12, lalaa
8

Consealer-wallen: met een driehoekje onder je oog
Mascara-wimpers: op je wimpers voor meer volume
Lippenstift-lippen: kleur
Lipgloss-lippen: glans
Blush-wangen: kleur
Foundaition-gezicht: kleur

8 dec 2016, 21:12, Ikkuhhh
9

Hi ik draag make up en ben 13
Ga eerst mascara op doen want dat zie je niet zo goed nou wel goed maar t valt niet op als je me snapt!
En als je je wallen weg wil halen moet je ook concealer gebruiken! xx

8 dec 2016, 21:12, xx
10

ik was 10 en als je begint gebruik dan niet al te veel
pak de kleuren die bij jou passen

xxx

5 jan 2017, 16:01, miss
11

Als je sommige kinderen van tegenwoordig ziet.... Jezud het gaat echt te ver. Kinderen van 12 horen helemaal geen makeup te dragen vind ik, misschien naar een feestje ofzo maar voor de rest vind ik het onzin. Ik ben nu bijna 16 en draag nogaltijd geen makeup. Misschien naar een feestje wat mascara en iets voor mn puistjes te bedekken... Dat is alles. Maak je geen zorgen daarover. Ik ken er nogsteeds niks van hahaha

7 jan 2017, 02:01, BxMendes
12

Kijk je moet make-up gaan dragen wanneer je het ef wilt en maar 10 is nog wel een heel jonge leeftijd ik ben mu 14 en draag mascare en concealer maar gwn doen bijv als je naar de middelbare gaat ofz xx meisjeee

7 jan 2017, 02:01, Meisje van 14;
13

Hoi, ik ben ook 12 en zat met het zelfde probleem! Alle meiden in m'n klas tekenen hun wenkies al bij en praten over ongesteld enzo dragen heel veel mascara en foundation maar dat maakt je huid alleen maar slechter!

eerst werd ik ermee gepest dat ik een snor heb en dat ik make-up moest gaan dragen maar dat wil ik niet! Ik ga nu met een lipbalsem ( colour en care ) en een highliter ( heel lichtjes ) de deur uit alle meisjes zijn mooizat zichzelf niet veranderen door andere liefs demi!

7 jan 2017, 22:01, Demi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.