maandverband kastje,

hoi meiden.
bij wie van jullie hangt er een maandverband kastje in de wc, op school. mag op de bassischool wezen, of voort gezet onderwijs. bij ons op school hangt nog niks...
en staat er ook een prullen bak, om je maandverband of tampon, in te gooien .
ik hoor het wel

20 mrt 2022, linda


Reacties

plaats reactie
1

@hoi Linda
we hebben sinds kort een kastje op de meiden wc hangen. waar maandverband in legt. en een doosje mini tampons, en een doosje normaal.. tampons. er zijn nog 2 meisjes bij mij in de klas ongesteld, ik ben net ongesteld geworden. die andere 2 meisjes, zijn al een half jaar ongesteld. ik zit in groep 8.
ook staat er een, bakje waar je tampons of maandverband in kan gooien, ook hangen er van die zakjes. waar je tampons of maandverband in kan doen voor dat je ze, weg gooit..

21 mrt 2022, 00:03, wendy
2

hoi meiden
bij ons op school, zijn er ook al wat meisjes ongesteld. ze hebben bij de meisjes wc, ook een bakje geplaatst waar we ons maandverband in kunnen gooien, er hangt allen nog geen kastje. op school ligt het op de rand van de was bak. bij mij in de klas zijn er al 5 ongesteld geworden, in groep 8
en 1 meisje uit groep 7 is ook al ongesteld. we hebben ook van die zakjes liggen op school.

27 mrt 2022, 06:03, anoniem
3

meiden
ik ben brugpieper. ik zit op het hoger onderwijs.
op school hangt bij on wel zo een kastje. met maandverband en tampons mini, normaal en super tampons. wel makkelijk. ik was donderdag ongesteld geworden op school, toen, ik niks bij me had. hoefde ik, niet meer naar me tas te lopen, om wat te halen..
kom ik zo even een. maandverband en een tampon uit. het kastje halen...

3 apr 2022, 18:04, anoniem
4

ja dat hangt er gewoon, (vmbo school)
en eerder op de basis ook op de bovenbouw toiletten

4 apr 2022, 15:04, rox
5

@ hoi rox
bij ons op school, in het kastje ligt ook een doosje paracetamol, en maandverband zakjes. .

4 apr 2022, 20:04, anoniem
6

Hoi zelf ben ik nog niet ongesteld wel heb ik wit spul in mijn onderbroek ik weet niet of dit hier iets mee te maken heeft maar weet misschien iemand wat dit is ?

5 apr 2022, 22:04, Anoniem7282
7

@Anoniem7282
hoi ik weet niet hoe lang je dat witte spul, in je onderbroek heb. volgens mij heft dat met de, reiniging van je vagina te maken te hebben..

6 apr 2022, 17:04, anoniem
8

hallo meiden. ik zit op het VMBO. we zitten met 5 meiden in de klas. bij ons hangt ook zo een kastje. met maandverband en tampons. vorige week, was me klas genootje door gelekt. ze had niet door dat ze ongesteld was. ik was voor haar even naar huis gegaan om wat schone kleding, voor haar te halen. ik woon vlak bij school. ze was onverwachts ongesteld geworden..

15 apr 2022, 04:04, XX
9

Als maandverband kastjes bedoeld zijn voor mensen die te weinig geld hebben om het zelf te kopen.
Vind ik dat er kastjes met scheerschuim en mesjes moeten hangen voor armlastige jongens die dat niet kunnen betalen.

11 mei 2022, 07:05, Yeti
10

@yeti
in dat kastje ook nog condooms. voor mavo scholieren, denk niet dat het op de basisschool al nodig is, condooms in het kastje...

13 mei 2022, 06:05, linda
11

Die condooms moeten sowieso gratis verkrijgbaar zijn op elke plek in heel de wereld.
Het liefst gemaakt van gerecyclede hubabuba kauwgom dan smaken ze alvast lekker 😁👍

15 mei 2022, 22:05, Yeti
12

@yeti
dan heb je wel, een lekker smaakje tijdens, de sex. dus je heb een pakje hubabuba kauwgom, bij je. als je naar je vriend gaat..

16 mei 2022, 09:05, linda
13

Nee dat niet hij heeft liever gewoon een bak chips en een biertje.
Ik ook trouwens 😉

16 mei 2022, 21:05, Yeti
14

@Yetie
een bakje chips, is ook altijd wel, lekker.
en een lekker knakworstje er bij..

17 mei 2022, 15:05, linda

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.