Lukt niet

Hoii
Ik wil graag afvallen maar het lukt me gewoon niet, er is nog geen kilootje af.
Ik sport 6uur in de week
Eet alleen savond
En drink altijd water
Hoe kan het dat ik dan nog steeds heel dik ben?

26 apr 2017, Cindy


Reacties

plaats reactie
1

Je moet gewoon ontbijten, lunchen en avondeten, want alleen avondeten is heel slecht voor je. Ook ligt het eraan wat je 's avonds eet. Want als dat heel veel is en snoep enzo, dan val je inderdaad niet af...

27 apr 2017, 10:04, Anoniempjeex
2

Lieve Cindy, dit moet je echt niet doen en ook niet meer als 6 uur in de week. En zeker niet je eten overslaan als het echt nodig is moet vind ik dat het wel mag. (ik ben jou baas niet) Maar doe dit niet ook al ben je te dik niet doen. Je bent heel ongezond bezig en nu ook wel een beetje. Want je hoeft niet zo veel te sporten als het nou bij jou bouw hoort. Of iets met je darmen hebt, Je moet niet veel afvallen geen overslaan van eten. Echt heel ongezond dit laten kom je in het ziekenhuis als je zo doorgaat. En ik weet van een tv programma hoe saai het daar is ik zou het wel even zeggen:
er komt iemand en wacht tot je je eten op hebt
je kan niet in bad of in de douche (je gebruikt een washandje dus het is best vies)
wil je aar de wc? Dan moet je dat melden
Je bent heel opgesloten je familie en vrienden zie je niet
Jou spullen kan je niet zien
Je hebt een klein kamertje
Je hebt geen internet
dus het is hel saai daar dus geloof me: je bent heel ongezond bezig nu dus hou alsjeblieft op met afvallen ook al ben je 14 kg te zwaar doe het niet je kan dood gaan

28 apr 2017, 11:04, Eva
3

het is ook slecht

27 mei 2017, 13:05, tamaraaaa
4

iik heb gehoord dat als je niet ontbijt je alleen maar dikker wordt....
dus sws sochtends eten! ( tip )

28 mei 2017, 14:05, tipgirl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.