Luizen oeps..

Hoii ik heb een probleempje...
ik heb namelijk luizen maar ik durf het niet tegen mijn moeder te zegen.
Nu kam ik soms mijn haar met een luizenkam maar kan ik niet op sommige plekken komen. Hebben jullie tips voor deze kleine beestjes?

XX me

10 jan 2017, Me


Reacties

plaats reactie
1

Zeggen ik heb ook luizen gehad je moet dit gw tegen je moeder zeggen

10 jan 2017, 16:01, πŸ˜„πŸ˜ŠπŸ˜ŒπŸ˜šπŸ€“πŸ˜πŸ˜³πŸ˜”πŸ˜–πŸ˜±πŸ˜§πŸ˜­πŸ˜¬πŸ˜…πŸ™‚πŸ˜πŸ˜œπŸ˜ŽπŸ˜žπŸ˜•πŸ˜«πŸ˜¨πŸ˜’πŸ˜›πŸ˜ŽπŸ˜…πŸ˜†πŸ€”πŸ˜™πŸ€‘πŸ˜ΆπŸ™„πŸ˜ β˜ΉοΈπŸ˜£πŸ˜ŸπŸ˜ŸπŸ˜•πŸ˜”πŸ˜–πŸ˜•πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜†β˜ΊοΈβ˜ΊοΈπŸ˜‹
2

heii,

ik had precies hetzelfde. ik durfde het ook niet tegen mijn moeder te zeggen. alleen had ik er niet aan gedacht dat ze 'besmettelijk' na een week klaagde mijn moeder over jeuk, ze had gekamt, alleen omdat ze heel veel krullen heeft dacht ze dus dat ze ze niet had, omdat je door de krullen niet goed kan kammen. na 2 maanden kwam ze er eindelijk achter dat ze luizen had, toen zei ik maar : ik ga ook wel even kijken. oh nee ik heb ze ook balen. diezelfde avond hebben we een kuurtje gedaan en het was over.....

je moet het tegen je moeder zeggen of je koopt van kruidvat eigen merk de luizen lotion, die is echt geweldig, daarna is je haar zoooooo ontzettend zacht en ruikt het super lekker!!!! we hadden ook die van een super duur merk gebruikt maar die van kruidvat eigen merk was beterπŸ˜…

21 jan 2017, 16:01, loner
3

Lieve me ik zou het wel zeggen en snel (ik bedoel dit niet dringend want je bent heel lief) want als je het het snelst echt dan ben je er snel klaas mee Liefs EvaπŸ’™πŸ’—

9 feb 2017, 18:02, Eva
4

Awh dankje evaaβ€οΈπŸ’—

15 feb 2017, 19:02, Me

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.