Lovehandles

Hoii,
Ik vind mijn lovehandles maar niks, ik wil er daarom ook heel graag van af.
Alleen het probleem is nu, hoe kom ik daar vanaf?
Ik let tegenwoordig al heel erg op m'n voeding en doe ook elke dag kracht training, maar ik zie nog geen verschil.

Wie kan mij helpen?

16 mei 2019, Lovehandle


Reacties

plaats reactie
1

Bij de meeste trainingsschema's bij krachttraining bij mensen train je een spiergroep twee à drie keer per week. Er is geen trainingsschema dat zegt dat je een spiergroep zeven dagen per week moet trainen. Dus je hoeft niet elke dag aan krachtraining te doen ook hebben spieren tijd nodig om te herstellen. Ik raad ook aan om een mix van techniek-cardio-kracht training te doen. Eet je ook genoeg eiwitten?
spinazie,noten en tofu enz Veder duurt het heel lang voordat je resultaat kan zien bij jezelf dus heb geduld. Soms kan het ook aan je genen en bouw liggen dat het daarom meer moeite en tijd kost. Veder kunnen hormonen,slaap en stress invloed op hebben. Dus slaap elke dag genoeg en elke dag hetzelde tijdstip op staan en naar bed gaan helpt ook(aanrader) Meditatie en een opgeruimd huis helpen ook stress verlichten. Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

17 mei 2019, 09:05, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.