Loomen

Heey!

Ik heb eens op de markt een loom starterskid gekocht voor 10,00 (ofzoiets). Laatst zag ik zakjes loombandjes bij de xenos (300 stks voor 0,10 cent) dus ik dacht: inslaaan! :D. Ik heb wel 24 zekjes gekocht. Ik vind het gewoon leuk de armbandjes te maken, maar ik draag ze niet ofzo.

Maar nu zat ik op internet te surfen en ik kwam er achter dat al mijn elastiekjes en loomboarden nep zijn!! Wat moet ik nou doen? Ik wil niet stoppen met loomen maar ik wil er ook niet veel geld aan uitgeven! Zou het gevaarlijk zijn ookal draag je het.niet en stop je het niet in je mond? Ik maak het alleen maar. Ik las namelijk dat je er kanker van kunt krijgen! Help!

X Luna

27 aug 2015, Luna


Reacties

plaats reactie
1

valt wel mee volgens mij ik heb ze ook

27 aug 2015, 15:08, xxx
2

ik denk niet echt dat dit topic geschikt is op deze site..

27 aug 2015, 17:08, hannah
3

sorry maar wie loomed er nu nog

27 aug 2015, 18:08, lolol
4

hahah omygad ja dat ook @lolol

27 aug 2015, 19:08, hannah
5

hoe kan je er kanker van krijgen? Zoek gewoon een nieuwe hobby want loomen was vorig jaar in... kan nu echt niet meer

27 aug 2015, 20:08, Iemandd
6

Nou nou wat een lelijke reacties. Als zij wil loomen moet ze dat toch gewoon lekker doen... Ik bedoel, zelf heb ik nooit geloomd maar laat iedereen doen wat hij of zij wil.

Volgens mij kun je er alleen kanker van krijgen als je ze in je mond stopt ofzo. Omdat er bepaalde stoffen in zitten kan er ook een allergische reactie ontstaan. (Als je allergisch bent voor Latex bijvoorbeeld)

Ik zou gewoon doorgaan met loomen meid, doe waar je je fijn bij voelt.

-XOXO- Sophia

30 aug 2015, 10:08, Sophia
7

Misschien dan handig dat je wat volwassener wordt en dat loomen opzij schuift.

30 aug 2015, 14:08, Hero/Villain
8

Mensen geef gewoon antwoord op haar vraag! Ipv zeggen dat loomen "uit" is. Ze Vraagt Gewoon Hulp! Ze vraagt het niet om afgezeikt te worden.

Ik denk dat het niet zo erg is als ze nep zijn, de kwaliteit is misschien wat minder en dus knappen de elastiekjes sneller maar tenzij je ze gaat eten krijg je er echt geen kanker van hoor geloof me.
Veel succes

30 aug 2015, 19:08, r
9

Ik dacht dat je kanker kon krijgen als je ze te strak droeg ?

4 sep 2015, 18:09, iemand
10

Mensen waar slaat dat allemaal op? Uiteindelijk kun je van alles kanker krijgen als je het teveel doet. Een loom armbandje dragen is heus niet kankerverwekkend. Om kanker te krijgen van loomen moet je wel hele rare dingen met die elastiekjes doen. Ga gewoon lekker door met je hobby en maak er niet zo'n probleem van want dat hoeft niet xx

5 sep 2015, 21:09, r
11

Nee meis, je kunt erg geen kanker van krijgen tenzij je er wel hele rare dingen mee doet...;)

9 sep 2015, 17:09, esther
12

Niks aan de hand

2 jan 2017, 20:01, Loom expert
13

En ik vint het onaardig wat sommige hier zeggen over loomen kan echt niet meer en wie loopt er nu nog en zo nou ik ik loom nog en de gene die dit zegen zijn gewoon kleine kinderen o ja tip als iemand nog wil loom en bijvoorbeeld luna en je hebt niet genoeg elastiek of zo je kunt van alles betrouwbaar bestellen

3 jan 2017, 14:01, Loom expert
14

ik heb een tablathoesje en een zelfportret gemaakt
ook al geloven juli het niet ik loom nog

3 jan 2017, 18:01, Eva
15

geef geen duimpjes omlaag zo slap

28 jan 2017, 18:01, l

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.