Logeren// probleem

Volgende week (22 april) ga ik naar een voetbalwedstrijd en daarna bij een vriendin logeren. Er zijn twee problemen. 1: Waarschijnlijk ben ik precies DAN ongesteld en bij mij is het ook nogal hevig.. dus durf ik niet te logeren.. 2: op een of andere manier moet ik altijd midden in de nacht naar de wc. Ook als ik niks drink of van tevoren ben gegaan. En aangezien ik nog nooit bij haar heb afgesproken of überhaupt haar ouders heb gezien ben ik bang. Stel de ouders worden wakker? Stel ik lek door?

Ik vind het sneu om af te zeggen want zo ben ik niet en wss vergeeft ze me dat nooit! En vragen of het bij mij kan is ook niet leuk want dan krijgt ze misschien het gevoel dat ik haar ouders niet mag ofzo. & haar vader gaat mee naar de wedstrijd die rond 10 uur afgelopen is.

Iemand geef wat tips want ik stress me nu al dood.

Xx Kleintje:(

7 apr 2022, Kleintje:(


Reacties

plaats reactie
1

Lief Kleintje:(

Praat met je vriendin. Dan kom je er vanzelf wel uit. Niet leven op aannames en alles alleen oplossen.

xx

8 apr 2022, 12:04, rox
2

@hoi kleintje:
ik weet niet hoe je dat thuis doet. pak het dikste maandverband wat er is, en een tampon ( als je die gebruikt)
een super ++ tampon. je kan je als je naar , de wc moet even verschonen en even kijken hoe het is, daar beneden.. je ka ook nog een grote badlaken, op heb bed van je vriendin liggen. en praat er over met je vriendin. strekte..

8 apr 2022, 16:04, daan 2.0
3

Ongesteld zijn is de normaalste zaak van de wereld.
De ouders van je vriendin weten heus wel dat meiden van jullie leeftijd ongesteld kunnen zijn.
Je vriendin is het misschien ook al eens per maand.
Dus neem gewoon je maandverband of tampons mee en nog wat extra onderbroeken en ga lekker logeren.

8 apr 2022, 21:04, Flappie
4

Doorlekken is vervelend maar die moeder is ook ongesteld (geweest) gewoon een grote tampon en dubbel maandverband die voor de nacht geschikt is. Dus 2 slips bij de ene meer vooraan, de ander meer achteraan en neem boterhamzakjes mee om je tampons en maandverband in te doen dan kun je het eventueel thuis pas weggooien als er geen prullenbak in de wc staat

8 apr 2022, 23:04, Lotte435
5

hoi kleintje doe alsof je ziek bent als je het echt niet wil

19 apr 2022, 18:04, anoniem

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer