llife sucks :(

hey guys, ik weet niet of het zin heeft om te vertellen maar ik loop met eeen groot geheim waar mijn jeugd word verpest. maar ik durf het nevernooit te zeggen tegen mijn ouders..... help:(

14 feb 2021, lovesomeonex


Reacties

plaats reactie
1

Hoihoi,
Zou je je geheim durven delen met ons? Dan weten wij een beetje waarover het gaat. Weet dat je ouders van je houden, hoe dan ook.
Ik ben er voor je

14 feb 2021, 23:02, Lousia
2

Ja man, dit forum is anoniem en je kunt het best vertellen. Als je het verteld kan iedereen je ook beter helpen :)

15 feb 2021, 12:02, :D
3

Hai Lousia en :D, ik heb ooit gezoend met een jongen die tien was en ik was elf. mijn moeder is een beetje bevriend met zijn moeder wat ht ingewikkeld maakt. Mijn eerste echte romantische dingen durf ik nou niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze ermee gaat 'pronken' bij die moeder van die jongen.

15 feb 2021, 14:02, lovesomeonex
4

Wat goed dat je het verteld hebt, maar ik snap het niet helemaal. Waarom denk je dat jouw hele jeugd verpest zou zijn als je dit zou vertellen? En waarom zou je het uberhaupt vertellen? Als jij jouw liefdesleven graag geheim houdt voor je ouders heb je alle recht om dat te doen, zij vertellen ook niet alles aan jou. Als je bang bent dat je moeder iets doorvertelt aan zijn moeder zou ik zelf ook niks zeggen, maar nog eens, waarom zou je het wel willen doen?
Liefss,

15 feb 2021, 20:02, Lousia
5

Ik kan met dit verhaal niet zo goed volgen, vertel het AUB wat duidelijker want ik geraak in de war! En waarom verpest het je hele jeugd?

15 feb 2021, 21:02, verwardt meisje
6

Ja, ik weet het, het is onzin wat ik allemaal vertel maar het is mijn buurvrouw en de zoon daarvan!! Het is 1,5 jaar geleden gebeurd btw maar ik kan er niet van loskomen. Hoe kom ik er van los en hoe ben ik niet bang?! En mijn broer is ook toen hij 13 was naar mn moeder gelopen en dat gezegd enzo (eerste kus) en dat maakt het ingewikkeld. Ik houd álles voor me en wil open en spontaan zijn maar ik ben onzeker over wie ik ben en wat zeg, dat het een gewoonte is geworden om alles voor me te houden. Zo, wil ik echt niet verder leven. Niet dat ik zm ga plegen maar ja ik kan niet genieten. Liefs, mij

16 feb 2021, 18:02, lovesomeonex
7

Ooh, is het probleem dan niet dat het voelt alsof je alles voor jezelf houdt?
Misschien vind je het vervelend om gesloten te zijn tegen je ouders, maar je hoeft alsnog niet je liefdesleven aan ze te vertellen als jij dit niet wilt. Misschien kan je beter over iets anders meer open zijn, begin bijvoorbeeld met elke dag vertellen wat je die dag hebt gedaan. Maar je hoeft echt niet alles te delen hoor, zoals met wie je zoent. Dat weten mijn ouders ook niet van mij. Liefsss,

16 feb 2021, 18:02, Lousia
8

Bedankt, dit betekent veel voor me. Ik ga het proberen....

16 feb 2021, 21:02, lovesomeonex
9

Fijn om te horen!
Laat het weten als je nog tips nodig hebt of gewoon even je verhaal kwijt wilt
Liefs,

17 feb 2021, 23:02, Lousia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.