Littekens snijden verbergen

Hey
Ik heb 4 weken geleden mezelf gesneden met een nogal scherpe schaar met een erg scherpe punt...
En helaas had ik LO (gym) en ik ben dus bang dat mensen het hebben gezien...
Maar nu zijn het nog maar heel vage littekens maar nog wel een klein beetje zichtbaar..
Hoe moet ik ervoor zorgen dat ze weggaan/datniemand ze kan zien tijdens gym...
Alvast bedankt

5 mrt 2017, Anoniemmm


Reacties

plaats reactie
1

Heb je foundation of Consealer? Die dezelfde kleur is als je huid? Dan kun je dat erop doen.

Ik snij mezelf ook maar mij boeit t ni echt dat iemand t ziet hoor.

Maar als het echt erg zou zijn kun je miss ook een pleister erop doen als het een klein stukje is.

Hopelijk heb je hier wat aan xx

5 mrt 2017, 23:03, .
2

Als je problemen hebt lost snijden dat niet op. Het is iets waardoor je in de cirkel van je depressie blijft omdat je ergens last van hebt en dan snijdt, dan is de pijn heel even weg maar het lost de problemen niet op dus zodra je weer ergens last van hebt ga je weer snijden. Dus mijn tip is om het niet meer te doen. Maar als je toch doorgaan en het wil verbergen denk ik dat concealer of foundation het beste werkt en lange mouwen aandoen. Maar alsjeblieft stop met snijden en zoek hulp want snijden lost het alleen tijdelijk op.

6 mrt 2017, 07:03, Luna
3

Een litteken gaat nooit helemaal weg

14 apr 2017, 22:04, Klll
4

Als iemand vraagt zeg gewoon: "ja ben vroeger keer gevallen daarop. Heb er litteken van" ofzo

24 apr 2017, 20:04, X
5

Ik vraag me het zelfde ook wel af ik snij niet maar ik heb wel neigingen
#ikhaatmijnleven

15 sep 2019, 01:09, ik gaat mijn leven
6

ik gaat mijn leven, waarom haat je leven?

15 sep 2019, 12:09, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.