Liever een kilootje meer

Hoi
Ik ben best wel dun en heb daar niet heel veel moeite mee want ik ben ook nog wel een beetje normaal dun. Ik zou alleen graag een kilo of 4 ofs erbij willen hebben. Ik vind mezelf niet lelijk maar ietsje voller zou ik fijn vinden. Ik ben nu 12 en over 1 maand 13, ik weet alleen niet hoe zwaar ik ben (onze weegschaal doet het niet). Heeft iemand tips om een kilo of 4 aantekomen? Alvast bedankt xxx

18 dec 2018, mijntje


Reacties

plaats reactie
1

Ik eet trouwens wel best veel dus daar kan het niet echt aan liggen. Je ziet wel een beetje me ribben.

18 dec 2018, 07:12, mijntje
2

Tip 1 Laat je lichaam controleren of alles oke is het kan een snel werkende schildklier zijn.
Tip 2 Gebruik vetomtrek als meetmiddel en geen bmi.
Tip 3 Eet geen junkfood bij aankomen,want je schaad je lichaam ermee.
Tip 4 Eet om de 3 uur.
Tip 5 Probeer weinig te stressen.
Tip 6 Ga voor voedingadvies naar arts en vraag of het gezond is om aantekomen.
Tip 7 Eet niet steeds hetzelfde.
Tip 8 Kweek spiermassa.
Tip 9 Eet gezonde eiwitbronnen zoals: tofu,bonen, spiriluna,kikkererwten en seitan
Tip 10 Heb geduld.
Tip 11 Vraag je ouders rekening te houden met je dieetwens.
Tip 12 Volg samen krachttraining met vrienden om het vol te houden
Succes en zeg maar als je meer tips wilt

18 dec 2018, 12:12, juliatje.
3

Hoi Mijntje,

Ik lees dat je jezelf iets te dun vind en graag wat aan wil komen.

Het eerste wat ik me afvraag: hoe voel je je?
Voel je je gezond, fit en energiek? Zit je lekker in je vel?

Ik heb het idee dat je vooral vanwege het schoonheidsideaal aan wilt komen. Je bent nog heel jong (bijna 13) en nog volop in de groei. Zolang je je goed voelt en je voldoende eet, zou ik de natuur gewoon zijn werk laten gaan. Als jij goed naar je lijf luistert en het de tijd geeft, dan kom je vanzelf op het gewicht dat bij jou past. Daar moet je niet te veel mee rommelen. Je lijf weet precies wat het doet en zorgt ervoor dat jij groot, gezond en sterk wordt als jij er goed naar luistert en er goed voor zorgt. Die kilo's komen er dan vanzelf aan wanneer jouw lichaam dat nodig vindt.

Kortom, heb geduld en laat je lijf zijn werk doen :)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs, Amy

18 dec 2018, 16:12, Amyxx
4

Heel erg bedankt voor de reacties!

20 dec 2018, 19:12, mijntje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.