Liever bij mijn moeder dan vader

Natuurlijk hebben de meeste mensen wel een voorkeur tussen 2 personen (in dit geval ouders), maar ik heb gescheiden ouders en ik ben veel liever bij mijn moeder. Daar voelt het veel rustiger en kom ik echt tot rust. Elke keer als ik bij mijn vader kom, voel ik me gestrest en er hangt een soort nare sfeer. Hij doet echt wel zijn best om het gezellig te maken, maar ik voel me er gewoon niet echt thuis. Als ik kon kiezen tussen mijn vader en mijn moeder zou ik liever bij mijn moeder wonen. Alleen heb ik natuurlijk familie aan mijn vaders kant en ik wil hem niet teleurstellen. Heeft iemand tips wat ik kan doen?

8 jul 2019, R. G.


Reacties

plaats reactie
1

Tja......dit is een lastige situatie ingezien je liever bij je moeder bent bedoel je dan dat je het minder leuk vind bij je vader of komt het omdat je je moeder gewoon leuker is. Of vind je je vader niet meer leuk?

8 jul 2019, 21:07, I ❤️ Harry Potter
2

Ik heb ook gescheiden ouders en ik ken het gevoel. Maar ik zou echt niet willen dat ik niet meer woon bij m'n vader maar ja ze zijn net gescheiden maar ik vindt het ZO vervelend om om de 2 of 3 dagen in een ander huis te wonen. Maar ik hou heel veel van beide ouders dus ja. Wat ik zou doen. Praat er samen met je ouders over en wie weet! X

9 jul 2019, 11:07, Anoniempje💖

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.