Liegen of niet?

Hee lieve meiden en jongens,
Eva hier. Ik heb een probleem, ik ben heel onzeker en niet over me gewicht, maar over de binnenkant. Ik denk soms dat ik rook, mijn moeder en vader zijden dat ik ooit mee rook, en als ik langs rokers loop hou ik me adem in, iedereen vind dat raar😣. Ik wil niet roken, ik wil niet eens in die stank zitten? Wie vind dat roken stinkt? Mijn moeder zegt dat stres, en daarom hoest. Ik zat vadaag te kotsen in de wc, en omdat ik heel dun ben, denken anderen dat ik anorexia hebt😓. Denken jullie dat ik me zorgen maak en daarom denk dat ik moet hoesten en de geur ruik? En vroeger werd er gerookt in huis, maar dat was langer dan mijn geboorte datum. Rook ik of stres ik? Ik ruik het, maar niemand rookt, en ik proef die stank. Ja, ik proef het. Maar ik KAN HELEMAAL NIET ROKEN, EN IK HOU ME ADEM IN. IK HAAT HET ALS IK STRESS, MAAR IK KAN HET NIET LOSLATEN. IK HEB HULP NODIG. IK HEB OOK SMETVREES. DAAROM KOTS IK ME ''ROOK, WAT GEEN ROOK IS'' UIT. Ik kan echt niet roken, het is een stank, maar in de auto roken hun niet, en op het voetbal veld wel, maar in een houten hokje, ik rende ook na de bal. Ik stres. Ik wil ook wel antwoord ook weer niet, maar geen antwoord. Ik snap mezelf niet. 🤬
*Bedankt voor de moeite, jullie zijn top.

8 dec 2017, Eva🌟


Reacties

plaats reactie
1

den dat ik ooit mee rook
*nooit geen ooit sorry.

8 dec 2017, 21:12, Eva✨
2

Sorry, ik moet duidelijker zijn.
-Met mijn hand hou ik me adem van me mond en neus in.
- Hun rookten eerst VOOR ze in de auto stapten.
Waarschijnlijk reageer ik een maand later, nu ben ik bang.

8 dec 2017, 21:12, Eva✨
3

Het is een super vaag iets maar ik ga je toch proberen te helpen sorry als ik het ni helemaal snap.
Je rookt niet hoor maar het kan psychisch zitten en omdat je erzoveel over nadenkt kan het zijn dat je het daarom de hele tijd ruikt en proeft
Neem een kauwgompje of iets anders
Focus je niet op roken.

8 dec 2017, 21:12, Queen👑
4

Lieve Queen👑, bedankt je hebt me echt geholpen. Bedankt dat je dit zegt, en de moeite erin steekt. ❄️

9 dec 2017, 09:12, Eva✨
5

Geen probleem hoor als je met nog iets zit kan je altijd iets plaatsen

9 dec 2017, 14:12, Queen👑
6

Ah wat lief, bedankt meis. 💋

9 dec 2017, 18:12, Eva✨
7

Goed verhaal

11 dec 2017, 10:12, Pannenkoeken

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.