liefdesverdriett

Hoi allemaal
Een jongen en ik zijn een tijdje bezig geweest, ik heb zijn ouders ontmoet enzo en hebben een paar keer afgesproken, en samen in n bed geslapen op vrienden vakantie. en toen na een tijdje heeft hij gezegt dat hij geen relatie wil en dat het beter is dat we er mee stoppen. ik vond hem zo mega leuk en het idee dat we na zon super leuke tijd samen gewoon niks meer hebben en elkaar niet meer gaan zien en dat alles, ik ga er echt gewoon kapot van. hoe kom ik hier ooit overheen? voel me gewoon zo k*t en blijf er maar aan denken. hij vroeg me of we nog vrienden konden blijven maar ik weet niet of ik dat kan. dit was mijn eerste echte jongen die ik zo leuk vond en waar ik echt van dacht dat we iets konden krijgen (ben 16). ik weet niet wat ik nu moet doen want vind hem gewoon nog steeds zo leuk

7 aug 2020, 777


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb dit zelf nog nooit gehad maar misschien help het om afleiding te zoeken. Zodat je er even niet aan denkt. Veel sterkte!💞

7 aug 2020, 20:08, ✨💞

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.