Liefdesproblemen

heeyy,

Ik had ff een paar vragen, over hoe ik dit t beste kan oplossen.
Ik zit dus in n vriendengroep met ong 10 mensen. Gwn jongens en meiden. Het is altijd super gezellig enz en hebben ook best vaak contact via snap. Nu is er 1 jongen, die mij volgens mij wel meer dan leuk vindt. Toen we gwn met de groep aan t kletsen waren, voegde hij me tijdens t gesprek opeens toe op snapchat. Daarvoor had k m helemaal niet op snap, dus wrm zou die dat nu opeens wel willen. Toen ik die melding zag, keek ik ook naar m maar hij keek een beetje awkward weg. We begonnen een beetje te snappen, best veel, en na een tijdje stuurde hij me een screen van zn bestfriendlist. Ik bekeek die foto, maar bij mijn bitmoji zag ik als naam staan 'smashhh'. Nog een voorbeeld. We spreken vaak af met elkaar in Zwolle, maar hij woont echt best ver van Zwolle, dus hij komt niet zo vaak, maar sinds k met m snap komt ie echt elke keer als ik er ook ben. En zo zijn er nog wel meer dingen die me een beetje aan t denken zetten.
Het probleem is alleen dat ik zijn beste vriend echt heel leuk vind, dus hoe kan ik hem duidelijk maken dat ik niks met hem wil? Ik probeer m nu best lang op afgeleverd te laten, om hem subtiel te laten weten dat mn aandacht niet per se bij hem ligt. Soms laat ik m op geopend maar dan chat hij meestal: 'hee je skipt'. Dus ja dat s best lastig...

En stel ik krijg iets met zijn beste vriend, hoe moet ik dat dan aan m vertellen?
Nouuu dankje voor t lezen van dit mega lange verhaalll

17 apr 2023, Amberrr


Reacties

plaats reactie
1

nog ff update, we gaan morgenavond weer afspreken, maar we gaan sws weer 7 minutes in heaven spelen of flesje draaien ofzz, dus jaa stel je voor dat k met die jongen die mij leuk vind moet

17 apr 2023, 22:04, Amberrr

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer