Liefde veranderd me (lesbisch)

Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje verliefd op mijn allerbeste vriendin, ik zit er echt mee. Ik merk nu dat ik steeds meer ga veranderen als ik bij haar ben, ik ga dichter bij haar lopen en verzin smoesjes op haar hand vast te hpufen ze is echt zo mooi en ontzettend lief, wat moet ik doen

24 dec 2016, Merle3545


Reacties

plaats reactie
1

Het ia wel moeilijk. Ik zou gwn een keer beginnen kletsen over lesbische mensen. Als ze nomaal reageert en er niet raar over peaat kan je het haar misschien een keer vertellen. Het echt niet raar, maar soms begrijpen niet alle mensen dat.

24 dec 2016, 19:12, Prinses
2

Weet ze dat je je (ook?) aangetrokken voelt tot vrouwen? Zo niet lijkt dat vertellen me wel een goede eerste stap om te nemen. Als je echt bang bent is het nog even aankijken om te zien of het verdwijnt een optie, maar als ze echt je allerbeste vriendin is dan zou ze je gevoelens respecteren en is eerlijk en openheid the way to go. Ik weet je omstandigheden niet dus daar moet je zelf goed naar kijken en overwegingen maken. Succes <3 xx

1 jan 2017, 17:01, Pannekoek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.