Lichtbruin?! Wat betekent het?!

Heee, iedereen! Ik ben een meisje van 10 jaar ik ging net naar de wc en zag daar (niet zoals normaal) een paar hele lichtbruine vlekje zitten. Echt heel licht bruin maar het stonk meer dan normaal ik heb al een maand dat ik me niet helemaal lekker voel. Daarmee bedoel ik buikpijn maar ook chagrijnig en ruzie met me ouders! Wat te doen?! Help me alsjeblieft!!!!?????

30 mei 2019, Anoniempje


Reacties

plaats reactie
1

Het kan spotting zijn geweest, poep en het zou ook kunnen dat je ongesteld bent. Als je het morgen weer hebt = ongesteld. Als je het morgen niet hebt = niet ongesteld. Zo simpel is het.

30 mei 2019, 18:05, Sophie
2

Wil iemand alsjeblieft antwoorden?

30 mei 2019, 19:05, Anoniempje
3

Maar ik had ook buikpijn en was chagrijnig maar vandaag had ik het niet, wat is het dan?!

30 mei 2019, 21:05, Anoniempje
4

Als je het maar 1x en maar 1 dag hebt gehad, dan was het spotting. Dat je chagrijnig was en ruzie had met je ouders heeft er niks mee te maken, want heel veel meisjes worden gewoon voor de eerste x ongesteld zonder dat ze er iets van merken. De symptomen waar sommigen over klagen, komen pas over een half jaar, eerst heb je een soort van proefperiode. Dat je buikpijn had, kon ook gewoon komen doordat je ziek was ofzo, dus dat hoeft niets te betekenen.

3 jun 2019, 11:06, Sophie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.