lichaamsmaten

Hi ik ben 12 en maak me zorgen om mijn lichaamsmaten. mijn buikomvang is namelijk 250 en toen ik laatst bij de dietist kwam mocht ik niet meer op de gewone weegschaal omdat im daar gewoon te zwaar voor was ! dus moest ik p een speciale obese weegschaal en ik schrok me kapot 190 kilo ! ik voel me nu echt ziek want de vorige keer was 4 maanden geleden en sinds toen was ik 20 kilo aangekomen ook krijg ik last van vetbulten weet iemand wat dat is ?

4 jun 2018, te dikke meid


Reacties

plaats reactie
1

Hey. Ik zou graag willen reageren maar weet niet precies hoe. Sorry

4 jun 2018, 18:06, lauren
2

Lieve meid, ik heb misschien wat tips.❤️
1. Drink water.
2. Eet 6 maaltijden per dag.
3. Matig met vlees.
4. Ga 6-9 uur slapen.
5. Ga traplopen.
Ik heb niet heel veel tips. Sterkte en blijf doorzetten.
Liefs Eva.

4 jun 2018, 19:06, 🍫
3

Hier wat tips:
1 Drink thee.(groene)
2 Beweeg een uur op een dag.
3 Eet pittig.
4Vraag hulp aan vrienden over afvallen.
5 Wacht 2-3 uur voordat je weer iets eet.
6Voeg geen suiker en zout aan je eten toe.
7 Maak een eet plan.
8 Doe aan kracht oefeningen
9 Blijf doorzetten
10 Ga niet eten uit verveling
11 Neem een persoonlijke trainer in de gym.
12 Doe afvallen in stapjes.
13 Eet langzaam,dus op elke hap kauwen tot je niet meer kan.
14 Gebruik een dieet app die je resultaten bijhoud.
15 Eet elke dag uit de schijf van vijf.
Succes,zeg maar als je meer tips wilt

4 jun 2018, 20:06, juliatje.
4

Je hebt overgewicht, ga a.u.b. naar een dietiste of dokter ofzo, in plaats van hulp te vragen aan een paar tieners op het internet die er niks vanaf weten

8 jun 2018, 21:06, Vis
5

Vis jemig lees eerst het bericht voordat je antwoord gaat geven 🤦🏼‍
Ze zegt letterlijk "toen ik laatst bij de dietist kwam"
doe please niet zo dom

10 jun 2018, 21:06, Appelflap
6

@Appelflap natuurlijk heb ik de vraag gelezen, ik vraag me nu af of jij mijn antwoord wel hebt gelezen...? Maar goed, vertel mij eens waarom ze niet naar een dietist zou kunnen/moeten gaan? Ze kon alleen niet op de weegschaal, maar die dietist kan haar nog steeds heel veel goede tips geven hoor! En bovendien, die dietisten hebben een hele opleiding gedaan; mensen op dit forum hoogstwaarschijnlijk niet.

10 jun 2018, 22:06, Vis
7

vis je hebt geen opleiding nodig om advies te geven,zelf heb ik les gehad over overgewicht en daar heb ik het een en ander geleerd en ik kan met die info prima advies geven.En zelf heb ik ook veel onderzoek gedaan naar dit onderwerp met betrouwbare bronnen,en ja iemand met een opleiding is handig, maar dat zecht niet ofzo dat mensen op deze website geen advies mogen geven ofzo.

11 jun 2018, 07:06, juliatje.
8

@juliatje. mensen op deze site mogen best advies geven maar het is BETER om naar een dietiste te gaan. Of denk jij van niet ofzo...?

11 jun 2018, 08:06, Vis
9

Niet alle dietisten zijn ook goed en hier kan je ook prima advies krijgen.

13 jun 2018, 07:06, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.