Lichaam en lengte

Hai,
Ik zit best wel met een dingetje.. ik ben 14 jaar, meisje en 1.83 lang
Ik ben vaak langer dan zelfs de meeste jongens in mijn klas (4e middelbare school, ja klas overgeslagen enzow) dit vind ik echt vervelend, iedereen zegt telkens 'je moet niet zo zeuren, ik ben vet klein' of 'jij bent echt veel te lang meid' of 'jij kan ECHT geen hakken aandoen, dat zou er zo lelijk uitzien, dan ben je echt een reus'

Ik vind dit echt vreselijk k.t
Mensen zeggen het zonder erbij na te denken, ik ben ook niet fucking dun of knap ofzo, anders had ik nog model kunnen worden maar nee hoor. Ik zit nu vast in deze 183 cm lange lichaam en iedereen vind me 'te lang'
Ik kan hier niks aan doen maar dat snappen die mensen gewoon niet... pffff...
Zo iriritant

Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat iedereen gwn hun bek houdt over mijn lengte? Twordt nu echt vervelend

7 feb 2017, Xoxo


Reacties

plaats reactie
1

Laat ze gewoon lekker kletsen! Lang zijn is speciaal en mooi! Waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers. En als je hakken aan wilt doe je dat toch!! Zij moeten niet bepalen hoe jij eruit mag zien want je bent zoiezo als prachtig! Model worden kan altijd nog! En ik vind lange meisjes altijd heel cool! ( ik ben zelf klein namelijk) ik weet niet hoe je al die pesters moet stoppen maar probeer ze te negeren❤

7 feb 2017, 17:02, Yoyoyoghurt
2

Kom voor jezelf op! Niemand is perfect, dus als ze irritant doen en zeuren, moet je gewoon zeggen dat ze moeten zwijgen en als ze dan nog niet stoppen moet je voor jezelf opkomen! Helpt echt! ;)

11 feb 2017, 22:02, justmexoxo
3

Mischien kan je wel model worden, er zijn tegenwoordig allemaal soorten modellen! Maar luister in ieder geval zeker niet naar die mensen die je vertellen dat het lelijk is!

21 feb 2017, 11:02, wowhoi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.