Leven..

Hay iedereen,
Ik ben er laatst achter gekomen wat ik wil in mn leven later en ik ben er ook achter gekomen dat me dat niet gaat lukken. Wat ik wil is een ranch in Amerika met paarden en koeien etc. Hier in Nederland is dat niet mogelijk en daar in Amerika zoiets beginnen is vrijwel onmogelijk. Aangezien ik grote kans ook nooit een 'cowboy' tegenkom waarmee ik wat zou willen lukt mn droom nooit. Nogal deprimerend.. Maar dat is wel wat ik ECHT wil...... wat moet ik nou? (Ben trouwens 14, nog alle tijd maar alsnog) Ik heb een heel beeld voor me maar dat gaat me niet lukken om te bereiken, ik wil het niet zomaar opgeven.
Weet iemand hoe ik dit ooit voor elkaar krijg?

26 apr 2017, X


Reacties

plaats reactie
1

Je zou eerste na je opleiding bijvoorbeeld voor 5/10 jaar kunnen werken en geld sparen en als je dan geld genoeg hebt zou je je droom waar kunnen maken, en een ranch beginnen hoeft toch niet perse in amerika?ik denk dat bijvoorbeeld oostenrijk ook een goede plek zou zijn dat is wss ook goedkoper en dichter bij nederland.

26 apr 2017, 18:04, yes you can
2

@yesyoucan
Amerika lijkt mij het mooist om te wonen, een echt cowboyland zegmaar. En bedankt voor de tip💗

26 apr 2017, 18:04, X

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.