Leugen!

Ik ben 13, ben 1,65 en weeg 43.*

*Dit bericht is aangepast door de moderator

20 apr 2018, Liesaaaaxxx1


Reacties

plaats reactie
1

Hou op Lisa bereken het maar. Ik snap dat je baalt masr ga jij niet zo toen.

21 apr 2018, 09:04, 🎤💻🎮🗂🎁🗃📦🥞🍟🥪🍜🍝🍫🍮🍩🥠🍿🍫
2

Ondergewicht (te dun) is net zo ongezond als overgewicht hoor en wordt ook veelal niet geaccepteerd door je omgeving. Zeker wanneer je nieuwe vriendinnen/vrienden/vriendje? zoekt, wordt dit gezien als zwakte. Het is dus absoluut geen statussymbool!

21 apr 2018, 18:04, Timo
3

Ik heb ook onder gewicht, maar ik eet super veel en ben gwn super gezond, je moet gwn alles eten wat je lekker vindt, niet aan je gewicht denken

22 apr 2018, 00:04, Qwertyuiop
4

Lisa, eeeeeeyy! Doe effe rustig, ik ben 14 jaar (dit jaar word ik 15) en ik weeg 51 kilo en ben 1,65 en heb ook geen ondergewicht dus. Maar beheers je danku!

23 apr 2018, 21:04, Nicky
5

Lisa, je bent wel veel te dun. En ga niet schelden in je berichten, deze site beheerders hebben er gewoon verstand van. Als jij dat ook had en minder mager was en hun niet gelijk hadden logen ze nog niet hoor. Liegen is iets anders. En ga niet schelden en onaardig doen, er zijn echte problemen hier. Ga niet aandacht op een verkeerde manier lokken. 2, 3, 4 jullie hebben gelijk.

24 apr 2018, 11:04, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.