lesbische sex

Hoi,
En ben wel nieuwsgierig naar seks. Maar dan wel met een meisje. Ik heb op het internet wat informatie opgezocht. En het leek me best fijn om door een meisje gestreeld te worden en gevingerd enzo. Maar ik heb een probleem, ik heb geen vriendinnetje.

En zonder vriendinnetje gaat dit lastig. Ik verlang echt heel erg naar seks met een meisje.

in de tussen tijd bevredig ik mezelf.
Heeft iemand tips over:
- wat je allemaal kan doen (als twee meisjes) op het gebied van sex
- hoe je een vriendinnetje kan krijgen, of dit met je beste vriendin kan doen.

etc.

xxx

7 mrt 2014, yummie


Reacties

plaats reactie
1

Ik hè hetzelfde en zou dat ook wel willen.

7 mrt 2014, 18:03, Dummy
2

Ik ben lesbisch ik wil het ook wil je met mij maar ik wil dan wel op een *******

*** dit bericht is aangepast door de moderator

12 jun 2014, 23:06, Zena love
3

Hey ik snap best dat je het wilt met een grirl want ik ben zelf lesbisch maar nooit met je beste vriendin doen tenzij ze verliefd op je is anders gaat jullie vriendschap stuk

Tip 1. Wacht gewoon af tot je een vriendin krijgt of ga naar een date site en wacht tot zij er klaar voor is

Of

Je hebt geen geduld en viger je zelf en pak een grote knuffel doe je deur opslot en heb seks zo lekker of je huurt iemand in

23 jul 2014, 09:07, Helpurtjje
4

Ik wil ook een meisje vingeren maarik ben niet lesbi . En ik heb een keer mijn prive zaken laten ziet aan mijn beste vriendin en omgekeerd. Maar ik durf niet te vragen om het te doet dus ik vinger mjzel 🎶lonely i'm mr lonley i've got nobody for my own🎶

19 dec 2015, 17:12, Meisje 🦄
5

Ik heb wat tips voor jou. Eerst moet je op een date gaan. Ik zou gaan pottenbakken ofzo. Is heel gezellig.

2e date gaan vingerverven. Lekker kliederen met verf hihihi

3e date lekker scharen

Bam

4 dec 2017, 14:12, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.