leren

hoi ik ben 14 jaar en zit in het derde leerjaar van de havo, ik heb morgen een toets over 2 hoofdstukken ( dus zoon 600 woordjes en nog heel veel zinnen en etc.) maar ik sta overal slecht voor behalve voor gym. waarschijnlijk blijf ik dit jaar ook zitten maarja. ik kan ook gewoon geen motivatie vinden. mensen zeggen dan wel eens ga in je kamer zitten zonder laptop mobiel etc. wij hebben bijna alle boeken op de laptop staan dus daar raak ik snel afgeleid door en ik kan altijd wel wat vinden om te worden afgeleid. ik moet binnenkort ook zoon test doen of ik een soort stoornis heb?! zelf vind ik dit een beetje raar maar mijn docenten vonden dit beter pffff.

27 mrt 2017, fhfkakd


Reacties

plaats reactie
1

Zet je meldingen uit op je laptop en denk er bijvoorbeeld aan hoe vervelend je je voelt als je weer geen goed cijfer haalt. Schrijf je huiswerk op een briefje en leg het op een plek waar je vaak komt. Dat was t. Xx

29 mrt 2017, 19:03, Supermaike364
2

of als je een paar woordjes leest. Bijvoorbeeld als je 100 woordjes moet leren, deel het dan door 4 en telkens als je 25 woordjes hebt over gekeken. Beloon je dan als je 25 woordjes hebt overgekeken. Bijvoorbeeld 5 min. op sociaal media kijken.
Groetjes me <3

30 mrt 2017, 18:03, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.