Leren zingen

Hoi allemaal,
Ik zou heel graag wat beter leren zingen. Ik wil geen zanglessen omdat ik dan uren van dansen moet inleveren en dat doe ik echt never nooit. Heeft iemand tips?? Ps: ik kan nirt super hoog

30 aug 2017, Danseresje


Reacties

plaats reactie
1

Hoi, zelf ben ik zangeres dus hier kan ik misschien tips geven.
- veel oefenen
- youtube filmpjes kijken!!!
- zang techniek filmpjes bekijken
Succes!!

31 aug 2017, 20:08, Mila
2

Hey,
superleuk dat je wilt leren om wat mooier en gecontroleerder te gaan zingen. Als je wat moeite in je stem steekt kan je echt een mooi en eigen geluid creeren.

Ok'e ik ga eerst ff zeggen dat ik zingen vooral als hobby doe. Ik zit op musicalles en daar hebben we meestal dus ook een uurtje zangles dus tjaa 🤣💕 Ik weet niet of mijn tips echt supergoed zijn, maar ik vind zingen echt superleuk en ik heb alle keren dat ik in een musical speelde solo gezongen en dat vind ik suuuuper!

Nou goed als je begint met zingen moet je eerst je stem opwarmen. Op youtube zijn veel mensen die bv op de piano iets zingen wat je na moet doen.
Daarna kan je als uitdaging gewoon een liedje gaan leren te zingen. Zoek een leuk liedje en luister deze 1000.00000 x 🤣 Zoek daarna de tekst en de karaoke versie en probeer het gewoon! Hoe vaker je het doet hoe beter het wordt!
Veel succes en als je nog tips wil, laat het weten!💖
XXX

31 aug 2017, 21:08, Appelflap
3

Heel erg bedankt mila en appelflap. Ga kijken wat ik kan doen!!

31 aug 2017, 21:08, Danseresje
4

Toppiee 🤣

1 sep 2017, 15:09, Appelflap
5

Hey lieve Danseresje, ik zou het geloven dat je goed kan zingen. En een beetje kijken het goede het doen. Liefs Eva. Ik denk dat jij goed kan zingen

1 sep 2017, 16:09, Eva
6

Hahah lieve eva, dankjewel! Ik doe mn best en meer kan je niet doen toch? Heb alleen zo weinig tijd. Jammer, maar dansen ga ik never nooit opgeven dus ja dan kies ik er zelf voor. Xx danseresje

1 sep 2017, 20:09, Danseresje
7

Hey lieve Danseresje, je hebt gelijk. Goed of niet. Ik vind het een heel leuk idee van je om te leren zingen. Met zingen kan je blijkbaar ook je woede en angsten, verdriet uitlaten. Heel goed, niet opgeven. Je bent een slimme meid. Doorzetter. Je kan in in de douche of wc zingen. Of in bed. Of waar je wilt. Niets aantrekken van de rest. Als jij wil zingen doe het gewoon. Ik zing soms ook onder de douche. Echt heel vals, haha. Maar er is een straal dus horen de rest het niet zo goed. Maar jij kan denk ik wel goed zingen. Liefs Eva 💋

1 sep 2017, 20:09, Eva
8

Dankje eva💋
Maar waarom denk je eigenlijk dat ik goed kan zingen??

2 sep 2017, 00:09, Danseresje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.