Lerares2talk

Hey lieve mensen😍
Is het raar om te praten met een lerares over me eetziekte enzo😋
Ben nu aan het herstellen dus ben over die periode wel is na aan het denken. maar het leek me wel raar. Want ik zou het me geen andere lerares doen. En moet ik haar bedanken? En hoe?

4 jun 2018, lauren


Reacties

plaats reactie
1

zou ik wel doen ze heeft je tenslotte door een moeilijke periode gesleurd

4 jun 2018, 18:06, sjaan
2

Het is niet raar ofzo als je er goed over met haar kan praten.

4 jun 2018, 20:06, juliatje.
3

Dankjewel voor jullie reactie😘

4 jun 2018, 21:06, lauren
4

Hey Lauren,

Wat fijn dat je zo'n goede vertrouwensband hebt met je lerares en ze jou geholpen heeft om je eetstoornis te overwinnen! Ook erg knap van jou dat je de strijd met de eetstoornis aangegaan bent, want dat is hartstikke moeilijk!

Het is helemaal niet raar dat je hierover praat met je lerares en ze jou hierbij helpt. Zij is niet voor niets lerares geworden, omdat ze graag met jongens en meiden werkt. Waarschijnlijk vindt ze het hartstikke fijn dat ze jou heeft kunnen helpen.

Ik denk dat ze het erg op prijs stelt als je haar daarvoor bedankt en zegt dat jij je je alleen bij haar zo vertrouwd voelt om je problemen mee te delen. Je kan dit gewoon een keertje tegen haar zeggen als je haar ziet. Als je dat lastig vindt, kun je ook een mooi kaartje voor haar maken of kopen en daarop schrijven wat ze voor je heeft betekend en dat je haar wil bedanken voor haar hulp. Je hoeft geen grote cadeaus ofzo te geven, het gaat om het gebaar. Ze zal het vast heel erg leuk vinden!

5 jun 2018, 08:06, Amyxx
5

Super bedankt 😍

5 jun 2018, 14:06, lauren

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.