Leraar na examsn

Hey gurliesss and boys..

Graag wil ik wat kwijt want ik weet niet meer wat ik moet doen.. Over ene poosje doe ik examen en verlaat ik me middelbare school.. Help!! Ik haat het zo erg.. Nu is er een leraar die gewoon veel voor mij betekend en gedaan heeft rond mijn eetprobleem vorig jaar.. We hebben nu een sorrt van time out... Ik was te ver gegaan met cadeautjes em briefjes. En ze vond dat ik haar weer als leraar moest zien..

Maar ik vind het gewoon moeilijl want je begint eem band met zo'n iemand te krijgen en. Ik heb ook geen moeder meer en dat maakt jet juist zo mooi dat ik wel iemand had.

Nu heb ik donderdag nog 1 uur les van die persoon.. Zal ik het dan vragen of we vrienden kunnen blijven..

Anders dacht ik namelijk aan de diploma avond.. Maar dat duurt veels te lang en ik ben bang dat het me zo depressief maakt.. En het heeft me de afgelopen tijd al zo depressief gemaakt. En ik wil nu gewoon vrienden zijn.. Ze heeft zelfs een x gezegd dat het kon...

Ik ben echt radeloos... Please help my

16 apr 2019, Noname


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou het gewoon zo snel mogelijk tegen haar vertellen want het opkroppen van je emoties hiervoor is niet goed. Veder is misschien therapie voor je problemen handig? Succes en sterkte en zeg maar als je meer advies wilt.

17 apr 2019, 19:04, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.