Leraar heeft me misbruikt! HELP

Hallo, ik ben een meisje van 14 en zit in de derde van vwo.

Het begon allemaal twee weken geleden, ik zat in de klas en toen kwam mijn leraar het lokaal binnen na de les keek hij me aan en zei: Jessa blijf jij maar even zitten je hebt niet goed geluisterd deze les. Ik wou ertegenin gaan, want ik had niks gedaan maar hij luisterde niet. Iedereen ging weg en ik zat nog op mijn stoel de leraar liep naar de deur en ik staarde boos uit het raam, toen ik een klik hoorde keek ik op, ik zag dat hij de deur op slot deed en schrok. Hij liep op me af en begon me te zoenen ik duwde hem weg maar hij trok aan mijn haar en zei: luisteren! Anders heb je een probleem! Hij deed zijn broek uit en ik moest hem pijpen hij zat aan mijn borsten en kwam klaar. Toen haalde hij een touw uit een la en bond me vast aan een stoel. Ik werkte tegen en stribbelde maar niks hielp ik durfde niet om hulp te roepen omdat ik bang was dat hij me zou straffen hij deed mijn broekje uit en begon mij te vingeren ik kon niks. Toen hij klaar was sloeg hij me en zei: luister, als je dit tegen iemand zeg doe ik dit elke dag begrepen? Hij gaf me nog een tik en liet me toen gaan. Ik zit hier heel erg mee, en ben depressief ik weet niet wat ik moet doen HELP!

12 jul 2019, Anoniemmeisje.


Reacties

plaats reactie
1

Help me!

12 jul 2019, 22:07, Anoniemmeisje.
2

Je moet aan iemand vertellen wat hij gedaan heeft. Dan krijg jij de hulp die je nodig hebt en help je misschien ook andere mensen, als hij dit bij meer kinderen doet. Eigenlijk mag hij geen leraar meer zijn. Dat dreigement van "anders doe ik dit elke dag" kan hij toch niet waarmaken als hij bv in de gevangenis zit of 24/7 in de gaten gehouden wordt. En als hij het wel waar zou maken, zou de politie hem nog harder straffen. Dus vertel het, dan help je jezelf en anderen, en dan krijt hij de straf die hij verdient!!!

13 jul 2019, 11:07, Vis
3

Vertel dit eerst aan he ouders en meld het bij de politie. Want dit kan echt niet. Je mag hem niet veder laten gaan want straks gaat ie je verkrachten dus dit jan echt niet! Ps ik snap niet dat de moderator hier niet op gereageerd heeft!

13 jul 2019, 12:07, Anoniempje💖
4

Dankjewel @Anoniempje💖 En @Vis! Ik durf het alleen niet aan iemand te vertelllen hij zei dat hij me dan in elkaar zou slaan en zou gaan verkrachten en hij weet waar ik woon en ik ben heel vaak alleen thuis iemand moet me helpen!

13 jul 2019, 20:07, Anoniemmeisje.
5

Vertel dan aan je ouders/politie dat hij dreigde het nog een keer te doen als je het vertelde. Dan kunnen ze hem in de gaten houden, dreigen met een hardere straf en ook straffen als hij het weer doet. Verkrachting is een ernstig misdrijf waar je wel tot 12 jaar straf voor kan krijgen. Je moet echt niet niks doen, want dan geef je hem zijn zin en gaat hij denken dat hij zoiets vaker kan flikken!!!

13 jul 2019, 21:07, Vis
6

Dankjewel @Vis! ❤️❤️

13 jul 2019, 22:07, Anoniemmeisje.
7

Ik ben naar mijn ouders gegaan alleen ze geloofden me niet! HELP!

14 jul 2019, 13:07, Anoniemmeisje.
8

Ga omiddelijk naar de politie toe!

14 jul 2019, 17:07, juliatje.
9

Wil ik wel, @juliatje, maar ze geloven me dis niet, geen idee waarom! 😥😥

14 jul 2019, 21:07, Anoniemmeisje
10

De politie is op grond van artikel 163 lid 6 en artikel 165 lid 1 Sv verplicht de aangifte of klacht in ontvangst te nemen. Dus ze mogen je niet weigeren. En anders kan je het bij je school aankaarten, want zij zijn ook verplicht dit te melden en om er wat aan te doen. Maar rot voor je.

15 jul 2019, 21:07, juliatje.
11

Oké, maar mijn ouders geloven me niet, betekent fit dat ik dan alleen naar de politie moet gaan?

15 jul 2019, 21:07, Anoniemmeisje.
12

ja, gewoon alleen gaan of mrt een andere volwssdrne of vriendin ofzo geen idee

17 jul 2019, 18:07, anoniem
13

Help! Ik ben vandaag mijn meester tegengekomen, toen heeft hij me verkracht in zijn huis, help me, ik ben zoo bang, ik heb de politie al ingeschakeld maar ze doen niks, help me!!!!

29 jul 2019, 23:07, I ❤ Harry Potter
14

Je moet dit bij je school melden en bij je ouders! De school en je ouders zullen jou beschermen en zorgen dat dit niet weer gebeurt! Die lerasr verdient straf!❤️

21 aug 2019, 19:08, Mila
15

Je moet dit echt tegen iemand vertellen!!!! Ook al zegt hij van niet! Zeg het tegen je moeder, bel de politie want hij MOET MOET MOET ontslagen worden.

1 jan 2020, 22:01, xx
16

Meld het alsjeblieft bij de politie. Wat is het echt een smerig man. Ik leef met je mee maar je moet het echt melden. Een leraar moet je kunnen vertrouwen. Ik zal het ook aan je ouders vertellen. Als ze je niet geloven moet je je verhaal laten lezen.

2 jan 2020, 00:01, Sterkte

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.