Lelijk help!

Hoi allemaal
Ik ben een meisje en ben nu net 15 geworden, maar ik ben dus echt mega lelijk, maar echt alles is lelijk aan me; ik heb mega flaporen, een super lelijk gezicht met uitploppende ogen, ik heb geen kont en geen tieten, lelijke neus, ik heb mega grote uitstekende schaamlippen, stinkende vagina en adem (heb alles al geprobeert hiervoor) ik zweet niet normaal veel en het stinkt (douche me 2x per dag) en zo kan ik nog wel even doorgaan. het is gewoon niet leuk om ermee te leven want andere mensen zeggen het zelf ook, zelfmoord vind ik natuurlijk veel te overdreven want er zijn mensen met vele ergere dingen (hoewel ik hier wel over na heb gedacht) ik wil natuurlijk ook niet zielig gaan doen, maar ik vroeg me gewoon af of ik over 3 jaar er knapper uit zie? want zo kan ik gewoon echt niet verder, ik zie vaak fotos van mensen dat ze erg lelijk waren als puber maar nu erg knap zijn, kan dit?? want ik hoop echt dat ik nog verander, pleaze help me

27 apr 2019, Kopzorgen


Reacties

plaats reactie
1

Tja dat kan vervelend zijn
Maar niemand is perfect dus is plaats van te denken aan het negatieve, denk aan het positieve.
Als ik heel eerlijk ben de kans dat je uiterlijk nog veel veranderd is zeer minimaal.
De meeste voor/after foto's komen door
Of make-up
Of plastische chirurgie
Of door simpele dingen als een ander kapsel of andere kleding

En als je het echt niks vind, kun je als volwassene chirugie overwegen DENK HIER ECHTER GOED OVER NA!

28 apr 2019, 02:04, Be positive<3
2

Ik ben zelf ook lelijk, vele mensen hebben het al tegen mij gezegd. Ik voel me nog steeds er depressief over, maar vertrouw me, hoe ouder je wordt. hoe meer schijt je zal hebben, het is moeilijk om lelijke meisje te zijn, als je bijvoorbeeld een vriendje wilt hebben of gwn aandacht krijgen enz en nee ik en geen feminist, maar het is een feit dat jongens eerder aan uiterlijk denken dan aan meiden, maar bekijk het van de positieve kant. Als je knap bent, zult je alleen onfijne aandacht van vieze mannen krijgen, mensen zullen je vaak alleen gebruiken omdat je knap bent, als iemand met je bevriend bent zult die ook met je bevriend zijn vanwege je personaliteit, niet uiterlijk.

28 apr 2019, 19:04, dojacat
3

Kijk eens naar de dingen die je wel mooi vindt aan jezelf!
Ik had het eerst ook, ik vond me echt heeel lelijk. Maar uiteindelijk keek naar de positieve dingen. Eerst had ik veel afwisselingen, ik vond meself toen knap, en toen weer lelijk. Maar nu heb ik veel meer dagen dat ik me knap voel. Natuurlijk ben ik ook nog over dingen onzeker, maar iedereen heeft dat toch wel eens?

11 jun 2019, 22:06, Antwoordx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.