Lekkere toetjes

Haaaai v=wat vinden julie lekker? Ik hou heel veel van kwark. Heb jij lekkere recepten? En wat vind jij heel lekker . En wat vind jij heel goor? Laat het mijn weten want ik zou best 3 pontjes mogen aankomen in heb letterlijk 2900 gram ondergewicht. 3 Kilo is veel. dus geef lekkere tips. en vertel wat jij vies of lekker vind

7 aug 2017, Vera


Reacties

plaats reactie
1

Ongezond eten om aangekomen is ongezond ik stuur later gezonde aankom tips.

7 aug 2017, 18:08, juliatje.
2

Ik wil heel graag nog een keer arretjescake maken, tiramisu is ook lekker! En ik vind kwark (vooral Franse magere kwark) echt heeel erg lekker🤗 Google anders eens! En ik weet eigenlijk niet wat ik heel vies vind...

7 aug 2017, 18:08, ****
3

Bedankt allebij. Ik kom ook goed aan hoor. Ik heb een huisarts. Ik heb namelijk dit als bouw. Ik heb geen problemen maar lief dat je hulp bied. jij hebt wel lekkere dingen op gescheven. dan ben je wel slim. zo lief

7 aug 2017, 19:08, Vera
4

Graag gedaan en ik wou je nog tips geven maar het komt goed .
Ik heb ook een goede aanrader hockey pockey koekjes dat is echt lekker wel een beetje harde koekjes maar erg lekker.
En madeleines zijn ook lekker en Canadian Buttermilk Pancakes zijn ook nog een aanrader.
Eetsmakelijk !

7 aug 2017, 20:08, juliatje.
5

julie hebben wel smaak

8 aug 2017, 16:08, Vera
6

bedankt

8 aug 2017, 17:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.