Lekker bezig

Ik ben een 14 jarig meisje en ik wil heel graag een telescoop kopen. Ik heb me er goed in verdiept en ik weet precies welk ik wil. Ik durf alleen niet te vragen of ik mijn eigen telescoop mag kopen dat heeft een paar redenen. Ik heb alleen cash en geen rekening(de telescoop die ik zag was online), mijn cijfers op school zijn niet heel goed en ik heb daar best vaak discussies over. thuis hebben we al een telescoop maar die is te ingewikkeld, hij kan niet zien wat ik wil zien en mijn vader en ik gebruiken hem bijna nooit ik wil gewoon mijn eigen. Ik durf het niet te vragen omdat vorige week mijn verjaardag was en ik toen geen telescoop durfde te vragen en ik zei daarom maar dat ik niks hoefde. Om nu te vragen om een telescoop te kopen is een beetje raar en straks kopen mijn ouders nog een telescoop. mijn vader zoekt zelf een nieuwe telescoop en dan heb ik nog steeds niet een eigen telescoop. En dan lijk ik ook nog eens super verwend. Kort gezegd ik wil graag een eigen telescoop kopen maar ik weet niet hoe ik dat moet vragen omdat ik nooit wat hoef te kopen.

Als je tips hebt je bent van harte welkom

31 jan 2021, Alexia


Reacties

plaats reactie
1

Accepteert die webshop waar jij die telescoop wil kopen geen cadeaukaarten? Deze cadeaukaart kan je dan met cash kopen en vervolgens kan je die telescoop met die cadeaukaart betalen.

31 jan 2021, 10:01, Timo
2

Je ouders gaan je echt niet haten omdat je iest wilt kopen. En als ze dat wel doen, ja....
Mijn moeder zegt altijd: tbisnjou geld dus doe er mee wat je wilt. Mn moeder koopt het dan voor me online en ik betaal in cash terug

1 feb 2021, 01:02, Donut

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.