Lange nagels zijn vies

Hoi,
in mijn klas hebben veel meiden ineens een soort van obsessie om hun nagels te laten groeien, en dan echt lang. Je ziet dan helemaal van die witte randen en die zijn dan -niet overdreven- soms wel 2 centimeter lang. Ik vind het zelf echt ranzig en onverzorgd eruit zien. Nou vroeg ik me af, wat vinden jullie ervan? Of zijn er mensen op dit forum die zelf ook zijn/haar nagels echt extreem lang laten groeien?
Groetjes van Lize

2 aug 2018, Lize


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Lize, ik heb 3 mm boven mijn vel. Ik vind als je het hebt gelakt niet vies. Gelakte nagels van 1 cm boven je vel vind ik niet vies of lelijk. Maar 2 vind ik best wel veel.

2 aug 2018, 17:08, Eva👱🏻‍♀️
2

Hoi,
gelakt vind ik het ook niet vies, dus daar zijn we het over eens. Maar zonder is het wel echt lelijk. 3 mm is vrij normaal lijkt me, toch?

2 aug 2018, 22:08, Lize
3

Hoi
ik heb een beetje een obsessie met het groeien van me nagels 😭 ik wil ze niet meer knippen en ik vind het mooi als ze lang worden maar andere mensen vinden dat vies en dus verschuil ik ze altijd maar ik wil ze echt niet knippen maar ze zijn veeeeeeeeeeeelste lang 😭😭😭
HELP

10 aug 2018, 22:08, HELLLLPP
4

Hey lieve HELLLLPP, vraag aan iemand of die je er mee wil helpen. En als je filmpjes over nagels bekijkt, kijk die dan niet meer door af te bouwen.

11 aug 2018, 11:08, Eva🎁
5

Ik vind het niet mooi

11 aug 2018, 18:08, Vis
6

ik heb ook echt wel lange nagels en das totaal ni vies als je ze elke dag netjes verzogt en het vuil weghaalt enzo natuurlijk als er keiveel vuil onder zit is het wel vies

4 mrt 2019, 15:03, kayla

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.