Laat jij okselhaar groeien?

Mijn vriend wilde dat ik mijn okselhaar liet groeien. dat vind hij mooier en wel sexy. Ik scheerde me elke dag onder mn oksels, Ik heb zwarte haren en een hele sterke beharing onder mn oksels. Dus elke dag scheren was echt nodig om geen grijs tapijtje met stoppels te zien. maar omdat mn vriend het zo mooi vind heb ik me al een jaar niet geschoren, en ik heb een flinke bos inmiddels. In het begin had ik er wel moeite mee, maar nu helemaal niet meer. In de zomer draag ik ook gewoon topjes en iedereen mag het zien. En toch is het bij de meeste vrouwen een enorm taboe. Heb jij je okselhaar wel een lang laten groeien? En zou jij okselhaar laten groeien als je vriend dat mooi vind

17 jun 2014, karin v


Reacties

plaats reactie
1

ik haal het wel weg, en ik zou het niet laten groeien.

17 jun 2014, 15:06, margrietje
2

ja ik zou het niet laten groeien vind ik personlijk mooier. en als mijn vriend het mooier vind heeft hij lekker pech want ikke niet!!

17 jun 2014, 16:06, annabel
3

ik vind dat echt niet mooi orr, en hzo zou je dat doen voor je vriend... je vriend moet van je houden om wie je bent...dus lekker afscheren asjeblieft x :))

17 jun 2014, 19:06, alicia
4

waarom , margrietje?

18 jun 2014, 17:06, karin v
5

ja ik scheer het ook elke dag weg, t is hygiënischer vind ik ... als ik jou ooit tegen kom met to veel okselhaar, zal ik me doodverschieten, maar tja tis jouw keuze eh ...

20 jun 2014, 23:06, laura xx
6

Whahahahah waarom laten groeien never haal het weg dat is myn tip HAAL HET WEG STINK JE NIET OFSO

22 jun 2014, 16:06, mygdfd
7

ik zou het laten groeien als ik me daar ZELF fijn bij voel. nou heb ik al wel oksel haar maar heel weinig en het is blond, dit zit dus niemand en dus laat ik het voorlopig zitten

2 jul 2014, 17:07, femkev2001
8

OMG laat je niet beinvloeden door je vriendje, doe wat je zelf wilt. En wat je gelukkig maakt. x fem

6 jul 2014, 21:07, Femke_14
9

Laat het lekker groeien tis facking sexy

3 aug 2014, 00:08, 123
10

ik vind het mooier als je het weg haalt. Maar je moet doen wat je zelf wilt en als je vriendje jou keuze niet goed vind is het geen goede vriendje.

10 aug 2014, 12:08, kissanno
11

Vind je het mooi, dat okselhaar? Ja, laat het dan lekker zitten.
Nee? Nou dan scheer je het eraf. Je vriendje heeft pech, het gaat erom wat jij wil...

10 aug 2014, 15:08, Isabel,
12

ben jongen en heb wel baard enzo maar geen okselhaar dat hars ik weg

13 aug 2014, 08:08, bikinigek
13

ik vind het soms ook wel sexy hoor..

28 okt 2014, 19:10, jongen
14

ik vind haar helemaal niet erg. schaamhaar en haar op benen maar oksel haar vind ik niks... zelf bij mijn eigen haal ik dat weg. ben een jongen.

2 nov 2014, 12:11, bikinigek
15

ik vind het echt smerig als je het laat groeien en het ziet er onverzorgd uit ik vind het vies smerig enz ik zou het er gwn afscheren wat je vriendje ook zegt

3 nov 2014, 13:11, nienke
16

Duh scheer ik dat !! voor een meid is het heel onverzorgd vind ik dan hé. Voor een jongen is het zeer normaal dat je het laat groeien.

6 nov 2014, 16:11, Carlien
17

Ik scheer het ongeveer 1 keer per week, maar ik zwem dus dat is wel nodig. Verder: Doe gewoon wat je zelf prettig vind en luister niet naar je vriendje!

16 jan 2015, 23:01, N
18

Tfoeeee kahbe

8 apr 2015, 19:04, Ok
19

Hoi, als je het zelf niet mooi vind dan haal je het eraf... Als je vriend je niet kan accepteren zoals je bent en eruitziet dan gaat hij maar weg. Onthoud dat niemand jou kan veranderen, hoe dan ook! Succes!

9 apr 2015, 15:04, MetteAn
20

ik haal het weg omdat het
1. er mooier uit ziet (vind ik)
en
2. omdat het hygyenischer is ivm. zweetluchtjes enzo.

10 apr 2015, 15:04, annoniempje123
21

Ben jongen en ik trim mijn okselhaar.
Evenals mijn schaamhaar.
Zoals sommige zeggen, doe wat jij fijn vind. het is tenslotte jou lichaam.

13 apr 2015, 20:04, Koen1987
22

ik laat ook staan waarom zal er afhalen ?

20 sep 2015, 12:09, floortje
23

@Floortje, hoe oud ben je? en waarom is dat jou keuze? (uitleg voor karin V)

22 sep 2015, 15:09, Koen1987
24

das eenigste lichaams haar wat ik ranzig vind en ja zelf als jongen hars ik dat ook weg.

24 sep 2015, 16:09, bikinigek
25

bikiniegek? Waarom dat juist wel? Okselhaar hoort bij de man. De rest ook eigenlijk wel. Zoals borsthaar enzo

24 sep 2015, 16:09, Koen1987
26

Gadverdamme, ik scheer het om de redenen dat ik 1. Donker haar heb. 2. Best wel behaard ben. 3. HET STINKT.

24 sep 2015, 18:09, Hero/Villain
27

Aan het stinken ken je wat aan doen. Goed wassen en deo gebruiken. Ik ben zelf donker en veel behaard.

24 sep 2015, 21:09, Koen1987
28

Yo, Koen, dat van goed wassen en deo helpt niet. Probeerde dat een jaar, nu gaat het beter omdat ik me scheer. ^^

11 nov 2015, 18:11, Hero/Villain
29

Ik laat mijn okselhaar echt niet groeien ik vind het niet echt vrouwelijk

11 nov 2015, 18:11, Tralalalala
30

Ik laat het ook niet grooie ik scheer me altijd als ik wat haar krijgt duss ik zouw ook niet me okselhaar laten groeien voor een jongen bha

14 dec 2015, 01:12, Leker chik
31

ik zou het scheren niet elke dag maar 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken maar ik zou het niet te lang en opvallend laten groeien

14 dec 2015, 15:12, meisjesonderelkaar
32

ik laat ook mijn Okselhaar staan
soms doe ik een topje aan zo dat iedereen het goed
ziet ik vind wel leuk dat iedereen mijn Okselhaar ziet
vooral hoe ze kijken als mijn Okselhaar zien

12 jun 2016, 18:06, nikky
33

Okselhaar scheren is gewoon een mode. Vroeger schoor niemand. Binnen enkele jaren is okselhaar misschien weer helemaal terug.
Ik heb ook twee grote donkere bossen onder mijn oksels en ook behaarde benen en armen en een dikke lijn haar naar mijn navel. Ik ben een jonge vrouw van 22. Het interesseert me helemaal niets wat anderen denken maar ik heb geen zin en tijd om hier uren per week aan te besteden.
Mijn vriend vindt het helemaal niet erg. Hij vindt het wel leuk dat ik anders ben. Op het strand in bikini heb ik veel bekijks en krijg ik meestal wel positieve reacties.

1 nov 2016, 18:11, melke
34

Liever okselhaar enz. dan stoppels. Ik moet elke dag scheren en heb net als vorige schrijfster daarvoor geen tijd en zin. Ik heb ook heel veel haar op armen, benen, onder oksels, schaamhaar, buik, enz.. Dus lekker doen wat je zelf wilt. Als je vriendje er geen bezwaar tegen heeft lekker niet scheren.

7 nov 2016, 15:11, niiki
35

Een tijd geleden heb ik mijn vrouw verteld dat ik het geil zou vinden dat ze haar oksel en schaamhaar zou laten staan. Nadat we erover fantaseerden, sex hadden en geile video hadden bekeken besloot ze om het te laten staan. Nu heeft ze lichte okselbeharing en ook redelijk licht dchaamhaar. We kikken er beifem heel erg op en ze laat het voortaan staan

9 nov 2016, 02:11, Robin
36

Ik ben Karin 26 jaar en heb een relatie met Mark 28 jaar. Ik heb mij altijd geschoren maar een paar maanden geleden kreeg ik irritatie bij mijn oksels na het scheren. Toen ik het daar met mijn vriend over had zei hij mij dat ik het dan maar moest laten groeien en dat hij daar wel eens over fantaseerde. Ik heb het scheermes meteen laten liggen. Nu 2 maande later heb ik kleine plukjes lichtblond haar. Ongeveer 1 cm bij 2 cm is lichtblond behaard en de haartjes zijn zon 2 cm lang. Er weinig okselhaar maar mijn vriend vind het super. Mijn schaamstreek is ook lichtblond begroeid, ook licht van schaamhaar bedekt maar wel over mjn gehele schaamstreek. Als ik in mijn slipje loop dan steken er hier en daar wat schaamhaartjes uit, iets wat mijn vriend erg op wind. Ik scheer nooit meer, iets wat zeker is

30 nov 2016, 11:11, Karin en Mark
37

hay,ik ben anja en k ben 14,
sinds mn 1e vriendje ben ik ineens gestopt met t scheren
van me schaamhaar,okselhaar,streepje naar me navel,
armhaar,beenhaar etc. mu 1e vriendje smeekte mij of ik
asjeblieft mijn schaamhaar en okselhaar wilde laten groeien
want dat vond hij onwijs geil en super opwindend...plus dat
het voormij super makkelijk was...
ik was toen 12,nu 2 jaar groeien later heb ik 2 zwarte
plukken okselhaar en een volle zwarte driehoek groeien.
jazeker zou ik voor me vriend stoppen met scheren hihi!
ik ben gek op me schaamhaar en okselhaar,ik vind het
onwijs lekker om erin te kroelen en te strelen als ik me
zelf vinger!!

25 feb 2017, 21:02, anja14
38

Heel mooi en opwindend, okselhaar, beenhaar en schaamhaar bij vrouwen. Ik vind het prachtig.

14 apr 2017, 23:04, Paul
39

heey niiki,ik ben sylvia 22 en ik ben het helemaal met je eens.ik scheer ook nergens en al 12 jaar lang vanaf mijn
10e.ik heb dus echt heeeeeeel veel schaamhaar dat mijn
vagina helemaal bedekt,mijn schaamhaar is zwart terwijl ik
een nogal blanke huid heb valt mijn okselhaar echt op...
het kan me niet schelen wat mensen op straat zeggen en
kijken,ik vind het gewoon fijn om van die zwarte plukken
okselhaar te hebben.somers loop ik gewoon in een topj,
iedereen ziet dan wel hoe behaard ik ben maar dat
mogen ze best zien,ik vind het zelfs leuk die blikken.
ik ga me dus noooooit scheren,voor mij voor altijd een
volle,zwarte bos schaamhaar en okselhaar xxx S

17 apr 2017, 21:04, sylvia22
40

Ik scheer me altijd onder mijn oksel, ook al zijn het nog maar blonde haartje.
Bij mij kruis laat ik gedeeltelijk wel staan, maar niet alles want ik heb ook reddingszwemmen 1 keer per week en daar is iedereen fris en aardig dus daarvoor wil ik er ook fris uit zien...

30 apr 2017, 07:04, ModelXX
41

Hay Sylvia,

Heerlijk dat je zo regaeert.
Ik laat me ook steeds meer bekijken. Ik vind het steeds beter.
Afgelopen jaar was ik in Argentina in El Bolson, een stadje met veel alternatieve toeristen. Bijna de helft van de meiden daar liet hun okselhaar en beenhaar en de rest groeien. Ik heb veel van die meiden bewonderd. Heerlijk.
Kus Niiki

24 aug 2017, 23:08, niiki
42

Nee ik vind dat niet heel mooi met korte kleding en het jeukt.

25 aug 2017, 10:08, Eva
43

Ik scheer het zelf wel, maar zie sommige vriendinnen die het laten staan.. Zelf geen problemen mee.

12 feb 2018, 16:02, mirthe007
44

@nikki, hey nikki! ik las je rectie op Sylvia, ik vind dat je een heel relaxed antwword op haar had. ik ben dus rachel en ben 17. ik ben dus ook een erg behaard meisje, en net als jullie laat ik mijn okselhaar ook al jaren gewoon groeien, hm,
waarom zou ik mij elke keer moeten scheren?? ach, die paar keer dat ik een blik of een reactie van wie dan ook krijg als ik net als jou een topje draag inde zomer, ik vind het ook echt niet nodig om mij daar ooit nog te scheren.
eigenlijk ben ik niet anders gewend om een behaard meisje te zijn, mijn poes is al jaren bedekt met een grote bos haar, en mijn 2 zwarte plukken okselhaar heb ik al
zooo lang, kijk, ik voel me er gewoon super bij om dus wel gewwoon ook okselhaar te hebben. het jeukt, prikt en ontsteekt niet.en het is lekker zacht. eerlijk gezegd vind ik het wel speciaal en origineel om zo rond te lopen,
iedereen mag mijn harige oksels zien hoor, en stiekem vind ik het best leuk als een leuke jongen wat positiefs over mijn harige oksels zegt, want dat gebeurt dus wel het meest hoor, de jongens zijn meestal erg positief, het zijn juist de (jonge) meisjes die lopen te zeuren!.
mijn voorkeur gaat trouwens niet voor niks uit naar oudere jongens in de 20 dus, echt nikki, die doen naar mijn ervaring meestal niet zo moeilijk over meisjes met
veel schaamhaar, en okselhaar vinden ze( in mijn geval dan) heel gewoon en erg vrouwelijk...en dat is toch wat we willen meiden? groetjes nikki, carmen

14 feb 2018, 00:02, rachel17
45

Hey Rachel of is het Carmen,
een beetje laat mijn reactie maar ik vind jouw antwoord ook heel lief.
Ik krijg ook weinig negatieve reacties, vooral positieve. Sinds enige tijd heb ik een vriend en die scheert zich wel helemaal. Hij heeft heel dun haar en zegt dat het er echt niet uitziet als hij het laat staan: overal van die vlassige plukken.
Hij vindt het heerlijk dat ik me nooit scheer. Afgelopen januari zijn we weer naar Argentina op vakantie geweest. Mijn vader was een donkere argentijn, vandaar dat we daar steeds heen gaan en ook mijn donkerbehaarde lichaam. Ik ben zowel nederlandse als argentijnse.
We hebben daar in echte latin-stijl op het strand rondgelopen: ik in minibikini. Hij was wat trots erop dat ik zo opviel met mijn behaarde lichaam. In Argentina kreeg ik al helemaal geen negatieve reacties. Iedereen denkt daar: doe lekker wat je zelf wil. Mijn beste vriendin daar laat nu ook alles groeien.
Om op te vallen heeft bijna alle jeugd daar piercings en/of tattoos. Nu waren er een aantal die tegen mij zeiden dat ik prachtig opviel.
Ik ben benieuwd of mijn vriendin daarmee doorgaat. Ik hoop het wel. En jij ook: lekker alles laten staan en kicken op de positieve reacties.

Groetjes en een dikke kus, Niiki

3 apr 2018, 20:04, Niiki

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.