Kutklas

Hoi,
School is net begonnen voor mij en ik vind de eerste week nu al kut. Ik heb 2 vriendinnen bij me in de klas maar die zitten nooit naast mij dus ik zit vaak alleen of naast iemand die ik niet ken of amper ken. Eigenlijk raak ik hier nogal depri van. Ik wil eigenlijk van klas veranderen, maar ook weer niet. Mijn vriendinnen praten amper met me als ze naast iemand anders zitten en das gwn niet leuk. Ik weet nu al dat dit het ergste jaar tot nu toe wordt en ik heb geen idee wat ik moet doen.
Iemand advies hoe ik ermee om kan gaan?

1 sep 2016, Depri


Reacties

plaats reactie
1

Probeer nieuwe vrienden te maken of word vrienden met die naast je zit dan kan het toch nog wel leuk zijn en anders zeg je tegen je vriendinnen dat je ook welleens naast een van hun wilt zitten ik heb ook 2 allerbeste vriendinnen en die willen allebei naast mij zitten dus ik heb gekozen om bij elk vak te wisselen zodat ik naast allebei even vaak zit nog veel succes

2 sep 2016, 02:09, Cutie
2

@depri heey ik heb helemaal hetzelfde en ik begrijp je heel goed😢! Spijtig heb ik geen tips... 😕

2 sep 2016, 17:09, Anoniem
3

Zelfde meegemaakt alleen ik had helemaaaal geen vrienden. Praat gewoon met meiden als je met gym bijv. In groepjes met andere meiden komt. Praat over die ene docent die zoo streng is of over de scholen waar jullie vandaan komen. Ik heb het ook zo overleefd er bleek dus een meisje te zijn die nu echt mijn beste vriendin is. Proberr een beetje tussen je vriendinnen te komen misschien bedoelen ze het niet zo/zeg wat je denkt tegen hun als ze niet als echte vrienden reageren haat aan hun en laat zien dat je t ook hartstikke leuk hebt

3 sep 2016, 11:09, 82@26181967
4

Praat gewoon met de rest
Die vriendinnen zijn zo te horen geen echte vriendinnen btw

3 sep 2016, 19:09, nola
5

Vriendschappen vallen nu eenmaal uitelkaar! Hoe graag je ze ook wilt houden! Neem het je vriendinnen niet kwaleijk! Ze doen het vast niet om je te kwetsten! Waarschijnlijk zijn ze zelf net zo hard opzoek naar andere vriendinnen... En btw, je kunt zelf ook nieuwe vrienden maken! Dat doet iedereen op de middelbare school, helemaal aan het begin van een schooljaar! Je kunt oude vriendinnen niet houden! Ze zullen het niet waard zijn, skip ze! Laat zien wie je bent! And get new friends ❤️

4 sep 2016, 21:09, Anno
6

Hoi
Superstom als zo iets je overkomt. Vooral van die vriendinnen. Zijn het dan nog wel echt vriendinnen?❤️

7 nov 2016, 20:11, iemand
7

Hey iedereen. thanks voor de tips enzo, maar ik ben van klas veranderd. Ik heb nog amper contact met die vriendinnen, maar mijn andere vriendinnen hebben dat wel. De klas waarin ik nu zit vind ik echt heel erg leuk als er 5 mensen weggaan die ik niet zo super vind😂 Die ene leuke jongen waar ik naast zat bij Engels in de kutklas die ik al anderhalf jaar leuk vind, die zie ik ook nooit meer en daar ben ik ECHT HEEL ERG blij mee, omdat t gwn te erg werd enzow.

Ben veel happyer nu.

10 dec 2016, 16:12, Depri
8

Mooi! Veel plezier nog :p

10 dec 2016, 23:12, yesiamthatllama
9

waarom doen julie duimpjes omlaag

26 jan 2017, 18:01, esmee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.