kut schaamlippen

haai,
sinds de puberteit zijn mijn binnenste schaamlippen steeds groter geworden, nu zijn het echt grote flapjes. er steken letterlijk 2 lapjes gewoon iets van 2 cm naar buiten. ze zijn ook echt gewoon vies en lelijk, hierdoor blijft de geur van mijn vagina er ook echt in zitten en onder de douche moet ik die dinge helemaal schoonmaken, echt verschrikkelijk. ik schaam me er ook echt dood voor en ben bang dat jongens er op af schrikken. ik ben wel eens gevingert, en dan komen jongens er niet echt ‘in’ ,, ze denken dat dat ze in de vagina zitten, maar ze zitten gewoon tussen mijn binneste schaamlippen. het is ook echt super irritant met broeken want ik heb altijd een cameltoe en ik weet ook niet wat ik daarmee moet doen. ik weet ook dat ik zeker niet de enige ben, maar ik schaam me er gewoon voor, vooral bij jongens. ik ben trouwens 14 (bijna 15).

1 apr 2019, kutleven


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb precies hetzelfde meid, niks aan te doen. Gewoon rot voor jezelf en misschien voor de jongens die je vingeren omdat ze er niet inkomen...

Niks om voor te schamen ieder lichaam is anders!! En je lichaam werkt perfect zoals die van anderen.

Xxjes Dewy (15)

2 apr 2019, 18:04, Dewy
2

Ik heb precies hetzelfde, ik heb best grote schaamlippen waar ik me enorm voor schaam... maar ja, iedereen is anders (:

2 apr 2019, 21:04, Anoniemxx
3

Om je Cameltoe weg te werken kan je een inlegkruisje gebruiken en verder walt er niks aan te doen. Wees blij met je lichaam, iedereen is anders.

5 apr 2019, 00:04, Laura
4

Ik heb ook schaamlippen die een paar cm uitsteken. Ook heb ik al met een paar verschillende jongens seks gehad en heb er nog nooit een opmerking over gehad. Als jongens er wel wat over zeggen dan zijn ze kapot sneu bezig.. wegwezen bij die jongen dan ;)

6 apr 2019, 00:04, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.