kusjes

is het raar dat je zoent met vriendinnnen ik ben namelijk meisje/vrouw net hoe je het zelf wil noemen mr ben nog niet volwassen hoor, alleen is het raar als je met vriendinnen zoent niet als verkering mr gwnn idkk voor de grap? of misschien oefenen? ik heb nog nooit een jongen gezoent terwijl ik wel hetero ben mr ik heb wel al 3 vriendinnen gezoent mr is dat raar want hun zelf doen het ook met andere vriendinnen mr ik heb het gevoel dat andere het ook wel raar vinden ofs ja bij boeit het niet zo veel want het zijn gwn mn beste vriendinnnen mr ja idk heeft iemand anders dit ook? en heeft iemand dit misschien ook helemaal niet? laat ff weten en zeg je mening alstublieft :) jongens en meisjes mogen trwns allebei antwoorden !! byeee xx

27 sep 2021, .


Reacties

plaats reactie
1

Hee meis, nee dat is helemaal niet raar! Ik denk dat veel meiden dat wel eens met elkaar doen, en soms jongens ook. Meiden zijn mooie wezens en oefenen op iemand die je vertrouwd is alleen maar goed.

Het is niet raar, je doet er niemand pijn mee, je hebt er plezier in en je opdekt meer. Prima toch?

❤️

27 sep 2021, 21:09, 📀
2

Helemaal niet gek. Ik had een vriendje eigenlijk uit gewoonte omdat iedereen dat had maar zoende en streelde m'n vriendin en uiteindelijk hebben we elkaar gevingerd. Er is hier een topic over. Ik zal hem even omhoog gooien. Dan kun je lezen dat er meer meiden zijn die het doen. Het is spannend, je raakt er opgewonden van wat fijn is. Het is een stukje ontdekken. Ik had destijds dat ik al opgewonden raakte als ik er over las hier op het forum. Niks om je voor te schamen.

27 sep 2021, 23:09, Lotte435

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.