Kunnen jullie de vraag beantwoorden?

Als ik stop met ochtend en middageten krijg/heb ik dan anorexia- ik heb een verhaal achter gelater bij de topic: Anorexia/boulimia?

Xx Anoniem

9 jun 2019, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Nee,wel als je Anorexia je leven beheerst en je steeds veder gaat met minder eten.Maar je speelt wel met je gezondheid als je weinig eet en drinkt dat je dat vast weet. En ik raad hiervoor zeker hulp aan, want een eetstoornis kan veel kapot maken. Ik gun eetstoornishulp jou echt dus probeer die stap te zetten.

9 jun 2019, 07:06, juliatje.
2

Juliatje,

Dankje voor je advies alleen ik ben denk ik een beetje verslaafd geraakt aan het uitdagen van mezelf. Want ik heb het al paar dagen gedaan. EN ja telkens gaat het fout dan neem ik 1 dag pauze en dan doe ik het weer de volgende dag kijken of het dan die dag wel lukt.

Maar als nog bedank voor je advies xx💫

9 jun 2019, 08:06, Anoniem
3

Wat vervelend voor je maar, daarom is het juist belangrijk om hulp te zoeken zodat je een beetje rust krijgt hiermee. Veel sterkte

9 jun 2019, 08:06, juliatje.
4

Dankje Juliatje

9 jun 2019, 09:06, Anoniem
5

bedankt, je kan ook met proud2beme chatten online dat kan ook helpen

9 jun 2019, 09:06, juliatje.
6

O, dankje ik wist niet dat je daar kon chatten ik zal het zeker doen kijken of ik even mijn hoofd kan leeg maken

Xx

9 jun 2019, 09:06, Anoniem
7

Geen probleem, op 99 gram kan je ook chatten en je kan ook hulpmailtjes naar hun sturen.

9 jun 2019, 15:06, juliatje.
8

O dankjee♥️

9 jun 2019, 16:06, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.