kras tips

ik wilde mezelf pas krassen omdat ik echt geen uitweg meer wist en de pijn me helpt andere pijn te vergeten en dit klinkt heel dom maar het lukt me niet zo goed heeft iemand ervaring en tips?

16 apr 2015, hulpnodig


Reacties

plaats reactie
1

hey, ik heb geen ervaring en dat wil ik ook niet,

jij zou dat ook niet moeten willen! het is slecht voor je, en je wordt er echt niet gelukkiger van, dus doe t niet!

16 apr 2015, 19:04, linda987654321
2

je moet echt niet willen!!!
ik ben nu al 5 jaar verslaafd aan snijden en krassen, en benen en armen onder littekens.. en als je doorgaat vind je steeds nieuwe dingen om het mee te doen en dan kom je er echt niet meer van af..

xx

16 apr 2015, 20:04, Carleen
3

Hallo,

je geeft aan geen uitweg meer te zien en daarom de drang hebt om te krassen. Het is heel naar dat je deze drang hebt en je geeft zelf ook aan dat je niet weet welke andere oplossing je moet doen.

Kom bij onze deskundigen chatten of stuur ons een mail voor tips hoe je om kunt gaan met die gedachten, zodat je niet hoeft te krassen.

Groet!
De moderator

16 apr 2015, 21:04, moderator 99gram
4

Je moet echt uitkijken beginnen er niet aan het is verslaafden ik zit onder de littekens probeer het niet te doen

Succes xx

19 jul 2017, 19:07, Little helperā¤
5

Lieve Little helperšŸ’—, kan je dan verslaaft raken? Of moet je het van jezelf doen? Waarom doe je dat doet dat dan niet pijn? Doe er maar lotion op

20 jul 2017, 10:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.